Újra Heineken a Balaton Sound
Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója. Az idén 150 éves sörmárka a névszponzoráció mellett számos ponton kapcsolódik a szervezéshez és az egyedi programokhoz, hogy igazán emlékezetessé váljon a fesztivál. Az országszerte és nemzetközileg is népszerű rendezvény megújult dizájnnal, számtalan zenei irányzattal és különleges aktivitásokkal várja a látogatókat 2023. június 28. és július 1. között.
A 2007-ben indult Heineken Balaton Sound világhírű fellépőkkel, kreatív helyszínekkel telt házas programokkal és híressé váló látogatókkal történelmet írt Európa egyik legnagyobb szabadtéri elektronikus zenei fesztiváljaként. A nem élőhangszeres zenei műfajok mellet, mint az EDM, house vagy a dubstep, teret kapott a rap, dance pop és a reggae is Zamárdi tópartján, olyan húzónevekkel, mint David Guetta, Moby, Snoop Dogg, Patrice vagy éppen Dua Lipa. Az eddig 14 alkalommal megrendezett esemény 2012-ig viselte a holland sörmárka nevét. Az idei, tizenötödik alkalommal pedig újra Heineken Balaton Soundként rendezik meg a fesztivált.
„A HEINEKEN elhivatott, hogy felkarolja a kreatív úttörőket és a szenvedélyes felfedezőket, éppen ezért nagyon örültünk, hogy már az induláskor együttműködhettünk a Balaton-parti fesztivállal. Ezzel nemcsak a tehetségek támogatása, hanem a fesztiválozók szórakoztatása mellett is elköteleztük magunkat. Célunk, hogy a közös munka folytatása még inkább erősítse hazánkban a fenntartható fesztiválozás hagyományait”
– nyilatkozott Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője.
„Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy a sör évezredek óta összehozza az embereket. Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy söreinkkel a valódi összetartozás örömét adjuk”
Zamárdi tópartját idén többek között Hardwell, Armin van Buuren, Blasterjaxx és Don Diablo is dübörögteti. A holland előadók a Heineken Balaton Sound visszatérő fellépői, valamint évek óta mozdíthatatlanul szerepelnek a 100 legjobb DJ toplistáján. A B my Lake fesztivál beépülésével zeneileg hangsúlyosabbá válnak az underground irányzatok, új extravagáns helyszíneket telepítenek, valamint izgalmas nappali programokat is hoznak a szervezők. A látogatók belefuthatnak utcaszínházba és divatbemutatóba, vagy felfrissülhetnek egy vízparti techno jógával, amely után elmerülhetnek a kulináris élvezetekben.
Az idén 150 éves márka termékpalettájának több árnyalatát is megmutatja a pulzáló Balaton-parti eseményen. A fesztiválozók nem csak a klasszikus Heineken Original, a könnyed és frissítő ízű Silver vagy az alkoholmentes Heineken 0.0 lágerek közül választhatnak. A belga sörkülönlegességek szerelmeseit a Mort Subite, a nyári felfrissülést keresőket pedig a Gösser NaturZitrone ikonikus alkoholmentes citromos radlere várja. Az aranyló italok mellett a HEINEKEN Hungária látványos kitelepülésekkel izgalmas márkamegjelenésekkel, és további programokkal készül.
„Különleges érzés számunkra, hogy a Balaton Sound és a Heineken márka jubileuma összecseng, és rendkívül örülünk, hogy a 15. rendezvényen ismét egymásra találtunk a fesztivállal”
– mondta el az együttműködésről Lőrincz Barbara, a HEINEKEN Hungária prémium márkáinak group brand managere.
„A zenei és sporteseményeken épp úgy, mint minden egyéb, akár a 150 éves évfordulóra tervezett kampányunk során tervezett rendezvényünkön, kiemelten fontosnak tartjuk felhívni a figyelmet a sör felelős, mértéktartó élvezetére. Bízunk abban, hogy nem csak a Balaton-parton, de egész évben, további helyszíneken is együtt ünnepelhetünk a sörrajongókkal!”
#
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >