Újra fazonírozza saját márkás termékeit az Auchan
A fehér színű csomagolásnak köszönhetően a termékek jobban észrevehetők lesznek a polcokon.A francia cég otthonában
mind a tízezer saját márkás termékének
csomagolását megújítja. A tavaly év
végén megkezdődött folyamat 2009 végére
zárul le, ekkora a non-food termékek kinézete is
megváltozik. A modern külsőn kiemelik a termék
származására vonatkozó információkat
, az új csomagolás jobban kifejezi a termékek
környezetbarát voltát. Itthon egyelőre nem
forgalmaz sajátmárkás termékeket az
áruházlánc, de Franciaországban nagy
számban, itt tévés és nyomtatott
hirdetésekben is népszerűsíti privat label
markáit a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >