Újra fazonírozza saját márkás termékeit az Auchan
A fehér színű csomagolásnak köszönhetően a termékek jobban észrevehetők lesznek a polcokon.A francia cég otthonában
mind a tízezer saját márkás termékének
csomagolását megújítja. A tavaly év
végén megkezdődött folyamat 2009 végére
zárul le, ekkora a non-food termékek kinézete is
megváltozik. A modern külsőn kiemelik a termék
származására vonatkozó információkat
, az új csomagolás jobban kifejezi a termékek
környezetbarát voltát. Itthon egyelőre nem
forgalmaz sajátmárkás termékeket az
áruházlánc, de Franciaországban nagy
számban, itt tévés és nyomtatott
hirdetésekben is népszerűsíti privat label
markáit a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >