Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás feketetea-választéka, köztük a Red Label termékcsalád.
Még idén visszakerül a Fairtrade logó a Sainsbury’s saját márkás teáinak csomagolására. Az erről szóló döntés évente több mint 1 millió font (1,34 millió USD) Fairtrade Prémium kifizetést generálhat a teatermelők és munkások számára – számolt be a Grocery Gazette.
A Fairtrade Prémium az a garantált minimumár feletti többlet, amelyet a beszállító termelőcsoportok közösségi beruházásokra – például oktatásfejlesztésre, egészségügyi ellátásra, gyermekgondozásra, illetve a klímaváltozáshoz való alkalmazkodást segítő projektekre – fordítanak.
A brit kiskereskedelmi lánc 2017-ben hagyta el a Fairtrade minősítést, hogy saját „Fairly Traded” kezdeményezését tesztelje, amely 2022-ben lezárult. A Fairtrade minősítéshez való visszatérésével a Sainsbury’s várhatóan az Egyesült Királyság legnagyobb Fairtrade teakereskedője lesz.
Ruth Cranston, a vállalat fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók így biztosak lehetnek abban, hogy döntésükkel hozzájárulnak a termelők megfelelő díjazásához és életkörülményeik javításához.
A Fairtrade Foundation partnerségi igazgatója, Kerrina Thorogood a Sainsbury’s-t követendő példaként állította a többi áruházlánc elé, arra buzdítva őket, csatlakozzanak az olyan Fairtrade-támogató kiskereskedőkhöz, mint az M&S, a Co-op és a Waitrose.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállaói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >