Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás feketetea-választéka, köztük a Red Label termékcsalád.
Még idén visszakerül a Fairtrade logó a Sainsbury’s saját márkás teáinak csomagolására. Az erről szóló döntés évente több mint 1 millió font (1,34 millió USD) Fairtrade Prémium kifizetést generálhat a teatermelők és munkások számára – számolt be a Grocery Gazette.
A Fairtrade Prémium az a garantált minimumár feletti többlet, amelyet a beszállító termelőcsoportok közösségi beruházásokra – például oktatásfejlesztésre, egészségügyi ellátásra, gyermekgondozásra, illetve a klímaváltozáshoz való alkalmazkodást segítő projektekre – fordítanak.
A brit kiskereskedelmi lánc 2017-ben hagyta el a Fairtrade minősítést, hogy saját „Fairly Traded” kezdeményezését tesztelje, amely 2022-ben lezárult. A Fairtrade minősítéshez való visszatérésével a Sainsbury’s várhatóan az Egyesült Királyság legnagyobb Fairtrade teakereskedője lesz.
Ruth Cranston, a vállalat fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók így biztosak lehetnek abban, hogy döntésükkel hozzájárulnak a termelők megfelelő díjazásához és életkörülményeik javításához.
A Fairtrade Foundation partnerségi igazgatója, Kerrina Thorogood a Sainsbury’s-t követendő példaként állította a többi áruházlánc elé, arra buzdítva őket, csatlakozzanak az olyan Fairtrade-támogató kiskereskedőkhöz, mint az M&S, a Co-op és a Waitrose.
Kapcsolódó cikkeink
Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >