Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás feketetea-választéka, köztük a Red Label termékcsalád.
Még idén visszakerül a Fairtrade logó a Sainsbury’s saját márkás teáinak csomagolására. Az erről szóló döntés évente több mint 1 millió font (1,34 millió USD) Fairtrade Prémium kifizetést generálhat a teatermelők és munkások számára – számolt be a Grocery Gazette.
A Fairtrade Prémium az a garantált minimumár feletti többlet, amelyet a beszállító termelőcsoportok közösségi beruházásokra – például oktatásfejlesztésre, egészségügyi ellátásra, gyermekgondozásra, illetve a klímaváltozáshoz való alkalmazkodást segítő projektekre – fordítanak.
A brit kiskereskedelmi lánc 2017-ben hagyta el a Fairtrade minősítést, hogy saját „Fairly Traded” kezdeményezését tesztelje, amely 2022-ben lezárult. A Fairtrade minősítéshez való visszatérésével a Sainsbury’s várhatóan az Egyesült Királyság legnagyobb Fairtrade teakereskedője lesz.
Ruth Cranston, a vállalat fenntarthatósági igazgatója szerint a vásárlók így biztosak lehetnek abban, hogy döntésükkel hozzájárulnak a termelők megfelelő díjazásához és életkörülményeik javításához.
A Fairtrade Foundation partnerségi igazgatója, Kerrina Thorogood a Sainsbury’s-t követendő példaként állította a többi áruházlánc elé, arra buzdítva őket, csatlakozzanak az olyan Fairtrade-támogató kiskereskedőkhöz, mint az M&S, a Co-op és a Waitrose.
Kapcsolódó cikkeink
A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >