Újra elindult a P&G CEO Challenge pályázat
A P&G egyedülálló lehetőséget kínál az ígéretes magyar üzleti tehetségek számára: olyan vezető menedzser szerepébe bújhatnak, aki egy egymilliárd dolláros márkáért felelős. A magyar diákok másik 28 európai ország résztvevőivel fognak versenyezni, hogy lehetőségük legyen a Gillette bostoni központjában dolgozó tapasztalt menedzserek nyomdokaiba lépni. A program során a versenyzők a P&G legjobb vezetőinek segítségével válhatnak a P&G csapat tagjaivá.
“A CEO Challenge teljes mértékben képviseli a P&G elveit, hiszen a legnagyobb tehetségek meggyőzéséről, felvételéről és sikeres vezetőkké képzéséről szól. Meglátásunk szerint semmi nem helyettesítheti a gyakorlati tapasztalatot és a jelentőségteljes felelősségvállalást. Pontosan ezért a program keretein belül különleges lehetőséget kínálunk Közép-Európában tehetségei számára: vezetői szerepkörbe lépve megtapasztalhatják, milyen érzés valós üzleti döntéseket hozni egy milliárddolláros vállalkozásban.” – mondta Geraldine Huse, a P&G közép-európai régiójának vezérigazgatója.
Ez a program több egy átlagos esettanulmánynál és kidolgozandó projektnél. A résztvevő hallgatóknak egy versenyképes termék bevezetési stratégiát kell kidolgozniuk az egyik legnagyobb globális márka számára. A kihívás középpontjában az új Gillette borotva áll. A fiatal tehetségeknek menedzseri szerepbe helyezkedve kell egy mindenre kiterjedő tervvel előállniuk, mely tartalmazza egy sikeres termékbevezetés minden főbb pontját kezdve a fogyasztók megértésétől, a vásárlási szokásokon át, a marketing kampányok megtervezéséig. Ki kell dolgozniuk egy hatékony eladási stratégiát, beleértve a pénzügyi tervezést és az ellátási lánc megoldásait is.
A programba negyed-és ötödéves hallgatók jelentkezését várják Európa országaiból, beleértve Lengyelországot, Csehországot és Magyarországot. A pályázaton való részvételhez az alábbi lépéseket kell megtenni:
1. Március 16-ig regisztrálni a www.pgceochallenge.eu weboldalon és követni az online kiválasztási folyamatot.
2. Elkészíteni az online esettanulmányt és részt venni a P&G menedzserével való online interjún.
3. A verseny elődöntőjébe kerülve (amely Varsóban kerül megrendezésre) a P&G közép-európai vezetői előtt bemutatni az elkészített esettanulmányt.
4. A genfi döntőben a közép-európai régiót képviselve versenybe szállni a pályázat fődíjáért, az egyhetes bostoni utazásért a Gillette nemzetközi központjában, ahol a nyertesek a Global Team mindennapi munkájában vehetnek részt.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >