Újra együtt a Retail és POP iparág
Az EuroShop háromévente megrendezett iparági seregszemle a POPAI és Shop! szervezetek életében a kiállítás megtekintése mellett, a személyes találkozások, szakmai egyeztetések, új ismeretségek ideje is. A szakvásár szívében elhelyezkedő POPAI falu és fórumszínpad a POPAI DACH kollégák áldozatos munkáját dicsérik.
A düsseldorfi EuroShop kiállítás a világ legnagyobb Retail és POP tematikájú eseménye, ezért is gyűlik ide ilyenkor minden kontinensről, aki megteheti. Idén több hátráltató tényező nehezítette a kiállítók és látogatók életét. A február 26. vasárnap kezdődő és március 2. csütörtökön végződő rendezvény alatt ugyanis hétfőn repülőtéri, kedden pedig a teljes tömegközlekedést érintő sztrájk volt.

EuroShop bejárat
Régi és új pillérek
Hagyományosan itt kerül megszervezésre a POPAI és Shop! helyi szervezetek vezetői találkozója, a Global Leader Meeting. 2017-ben még teljes körben, 2020-ban a legbátrabbak részvételével volt utoljára ilyen személyes találkozó, azóta csak online egyeztetések folytak. Régiek és újak nagy lendülettel és lelkesedéssel vágtak bele a napirend szerinti megbeszélésekbe. A nap házigazdája és levezetője Leo van de Polder SCP, MaRC, Shop! Global Development Director volt. A moderátor megemlékezett a covid évek viszontagságairól és hangsúlyozta, hogy sok elmaradást kell bepótolni. A közel 50 résztvevő az argentín, ausztrál, Benelux, brazil, britt, cseh, dél-afrikai, észak-amerikai, francia, ír, kínai, magyar, német, osztrák, svájci, szlovák, új-zélandi helyi szervezetek képviselőiből tevődött össze. A chilei, orosz és spanyol kollégák online küldték el prezentációikat.

Együtt a szakma sok jeles képviselője
Az országok összefoglalóiban ugyanazok az oszlopok jelentek meg, más hangsúllyal és lebonyolítási részletekkel. A helyi és központi Awards és Global Awards versenyek, beleértve a diákversenyeket is, a szakmai kiválóságot hivatottak elismerni és ösztönözni. Az ünnepélyes díjátadók pedig a networking, kapcsolatépítés és kommunikáció terepei. A kutatás, tanulmányok, riportok, publikációk szintén jelentős szerepet kapnak. Az események továbbra is a szervezet zászlóshajói és siker generátorai. A fenntarthatóság is egyre jelentősebb terület minden chapter életében, amihez POP specifikus eszközt kínál a UK és a francia szervezet is.

A POPAI stand
Hajrá magyarok
A POPAI és Shop! vezetői találkozó napirenden kívüli meglepetése volt, hogy Leo van de Polder nemzetközi fejlesztési igazgató elismerő oklevelet adott át a magyar szervezet főtitkárának. Kátai Ildikó a POPAI és Shop! ügyért folytatott 20 éves kitartó, elkötelezett munkásságáért kapta ezt a nemzetközi elismerést. A meglepetés részeként az átadásra megérkezett Hermann Zsuzsanna, a POPAI Hungary vezetőségi tagja is, aki a magyar szervezet nevében gratulált a főtitkárnak.

Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó és Leo van de Polder
A közel 2000 kiállító közt 8 magyar stand – AISS Technologies, Kende Retail, Laurel, Megaholz, Novo Digital, Scan Sign, Shopguard, Tor Ter e-Design – és számos magyar érdekeltséggel is rendelkező nemzetközi vállalat várja az érdeklődőket. A látogatók között is gyakori a magyar szó, nyugtázta örömmel Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf magyarországi képviselője.

Hermann Zsuzsanna (Trade magazin), Kolonics Attila (Art Match), Kátai Ildikó (POPAI), Máté Szilvia (BD Expo), Faska Zoltán (Art Match)
Bővebben a kiállításról a Trade magazin 2023/4. és 5. számában és „Az év legsikeresebb promóciója” konferencián és díjátadón számolunk be 2023. április 27-én.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >