Újra együtt a babákért
A dm drogerie markt november 3-án ismét útnak indította immár hagyománnyá vált „Együtt a babákért” karitatív programját a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatására, melyben együttműködő partnere a Katolikus Karitász.
A program keretein belül a drogérialánc fél évre elegendő babylove jumbo kiszerelésű pelenkával támogat 260 rászoruló családot.
Minden évben november és december hónapban a dm vásárlói is hozzájárulhatnak a program sikeréhez. Ők az üzletekben található active beauty infópulton keresztül 50 pont adományozásával támogathatják a családokat.
A drogérialánc ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött, jelentették be október végi sajtótájékoztatójukon. A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
A teljes konszern (dm Ausztria-csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd euró forgalmat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >