Újra együtt a babákért

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 01. 22. 08:52

A dm drogerie markt november 3-án ismét útnak indította immár hagyománnyá vált „Együtt a babákért” karitatív programját a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatására, melyben együttműködő partnere a Katolikus Karitász.

A program keretein belül a drogérialánc fél évre elegendő babylove jumbo kiszerelésű pelenkával támogat 260 rászoruló családot.

Minden évben november és december hónapban a dm vásárlói is hozzájárulhatnak a program sikeréhez. Ők az üzletekben található active ­beauty infópulton keresztül 50 pont adományozásával támogathatják a családokat.

A drogérialánc ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött, jelentették be október végi sajtótájékoztatójukon. A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

A teljes konszern (dm Ausztria-csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd euró forgalmat.

Kapcsolódó cikkeink