Újra együtt a babákért
A dm drogerie markt november 3-án ismét útnak indította immár hagyománnyá vált „Együtt a babákért” karitatív programját a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatására, melyben együttműködő partnere a Katolikus Karitász.
A program keretein belül a drogérialánc fél évre elegendő babylove jumbo kiszerelésű pelenkával támogat 260 rászoruló családot.
Minden évben november és december hónapban a dm vásárlói is hozzájárulhatnak a program sikeréhez. Ők az üzletekben található active beauty infópulton keresztül 50 pont adományozásával támogathatják a családokat.
A drogérialánc ismét sikeres üzleti évet tudhat maga mögött, jelentették be október végi sajtótájékoztatójukon. A magyarországi leányvállalat árbevétele a 2013/14-es gazdasági évben 69,95 milliárd forint, ami 4,43 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
A teljes konszern (dm Ausztria-csoport és Németország együtt) a 2013/14-es gazdasági évben elérte a 8,3 milliárd euró forgalmat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >