Újra díjazták a Millit
A Reader’s Digest felmérése alapján a tejtermékek kategóriában a Milli ismét elnyerte az Európai Megbízható Márka díját. A Friesland Hungaria zRt. esernyőmárkája immár negyedik éve élvezi töretlenül a fogyasztók bizalmát.– A modern, egészségtudatos vásárlók egyre inkább azokat a termékeket részesítik előnyben, amelyek valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel dúsítottak, vagy épp csökkentett zsírtartalommal rendelkeznek. A folyamatos fejlesztésekkel a Milli márka ezeknek a fogyasztói szokásoknak kíván megfelelni. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton járunk – mondta a díj kapcsán Szautner Péter, a Friesland Hungária zRt. marketing- és üzletfejlesztési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >