Újra díjazták a Millit
A Reader’s Digest felmérése alapján a tejtermékek kategóriában a Milli ismét elnyerte az Európai Megbízható Márka díját. A Friesland Hungaria zRt. esernyőmárkája immár negyedik éve élvezi töretlenül a fogyasztók bizalmát.– A modern, egészségtudatos vásárlók egyre inkább azokat a termékeket részesítik előnyben, amelyek valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel dúsítottak, vagy épp csökkentett zsírtartalommal rendelkeznek. A folyamatos fejlesztésekkel a Milli márka ezeknek a fogyasztói szokásoknak kíván megfelelni. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton járunk – mondta a díj kapcsán Szautner Péter, a Friesland Hungária zRt. marketing- és üzletfejlesztési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >