Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után újra elérhetők a Merő Péter designer által tervezett Csodalámpa vászontáskák az ország összes Rossmann üzletében és az Online Drogériában. A táska nem csak stílusos, praktikus kiegészítő, hanem egy jó ügy melletti kiállás is – a bevétel súlyosan beteg gyermekek kívánságait valóra váltó Csodalámpa Alapítvány munkáját segíti.
A Rossmann számára kiemelten fontos, hogy értékalapú együttműködéseken keresztül is hozzájáruljon a társadalmi felelősségvállalás erősítéséhez. Ezért idén is részt vesznek a Csodalámpa Alapítvány különleges projektjében, amely a 20 éves szervezet jubileuma kapcsán jött létre. A 2023 év végén megrendezett Csodák Napján bemutatott, Merő Péter tervező által létrehozott kollekció nemcsak divatos, hanem valódi jelentéssel bír: minden egyes vászontáska megvásárlása hozzájárul ahhoz, hogy egy súlyosan beteg gyermek egy életre szóló élménnyel gazdagodjon.
„A Rossmann elkötelezetten támogatja azokat a kezdeményezéseket, amelyek kézzelfogható módon teremtenek értéket, közösen a vásárlóinkkal. A Csodalámpa vászontáska nemcsak környezettudatos választás, hanem egy olyan apró gesztus is, amivel bárki csodát hozhat egy gyermek életébe”
– mondta el Varga Anita Ágnes a Rossmann marketingvezetője.
A Merő Péter által tervezett táskák minden apró részletükben a gondoskodás és az esztétikum jegyében készültek. A gyártás a tervező MERO márkájának támogatásával valósult meg, az értékesítésből származó bevétel pedig a Csodalámpa Alapítvány munkáját segíti.
A vásárlók 2025 nyarán újra megtalálhatják a Csodalámpa vászontáskákat országszerte minden Rossmann üzletben, valamint az Online Drogériában: https://shop.rossmann.hu/termek/csodalampa-vaszontaska-1-db
Kapcsolódó cikkeink
A Rossmann újabb elismerésekkel tért haza az Év Kereskedője és a Fenntarthatóság Szimbóluma versenyekről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten is nagy volt az érdeklődés a Marketing Summit iránt – A Rossmann főtámogatóként vett részt az eseményen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rossmann: Tudatosság, felelősség, inspiráció – három projekt, egy közös értékrend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerárakban az EPR-díjak miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 557 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet, a behozatalé 4,1 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakától
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >