Újra Budapest belvárosába költözteti az Aston Martin Forma1™ csapat élményét a Peroni Nastro Azzurro 0,0%
Barcelona, Milánó, Stockholm és Pozsony mellett Budapestre is újra ellátogat az idei Forma-1-es szezonban a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® globális együttműködéséből született rendkívül népszerű belvárosi garázsélmény, az „IL PITSTOP”.

Az IL PITSTOP újraértelmezi a boxutca-élményt
Az esemény létjogosultságát mi sem igazolja jobban, mint két beszédes adat: miközben a Forma-1®-nek világszerte több mint félmilliárd (!) rajongója van, alig négyötödük még nem részesült helyszíni élményben, még az olyan futamgazdag szezonokban sem, mint az idei (összesen 23 futamot rendeznek).
Erre ad választ az „IL PITSTOP”, amely egy magával ragadó, egyedülálló rendezvény a belvárosban.
„Az IL PITSTOP újraértelmezi a boxutca-élményt, így a számos érzékszervre ható roadshow állomásait felkereső rajongók magukba szívhatják a verseny hangulatát és izgalmát, testközelből vehetik szemügyre annak a AMR23 versenyautónak a mását, amellyel az istálló pilótái versenyeznek, vagy belehallgathatnak a versenyzők és mérnökök közötti rádió beszélgetésbe, miközben meg is állhatnak, hogy felfrissüljenek egy Peroni Nastro Azzurroval 0.0%-kal”
– mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingvezetője.
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% és az Aston Martin Formula One® csapat többéves együttműködésében a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése is szerepet kap. Az elsőszámú prémium olasz sörmárka alkoholmentes verziója megkerülhetetlen az Asahi Europe & International vállalásában, amely szerint 2030-ra elérik azt, hogy termékportfóliójuk ötöde alkoholmentes termékekből álljon, ami a Dreher Sörgyárakra is érvényes.
A roadshow idei állomásai:
június 1-4: Barcelona
június 16-18: Stockholm
július 5-9: Pozsony
július 17-23: Budapest
Kapcsolódó cikkeink
Különleges kampánnyal lép második évébe a a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége
Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >A Dreher vezérigazgatója a befogadó kultúra további erősítésére tett vállalást
Nemzetközi kutatások* bizonyítják, hogy azok a vállalatok, ahol a munkavállalók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >