Újra a polcokon a Herz termékek
A Bonafarm-csoport jóvoltából ismét megtalálhatók az üzletek polcain a Herz termékek, kevesebb, mint fél évvel azt követően, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a vállalat eszközeinek megvásárlását. Mint ismeretes, a tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így többek között a Herz márkanevet a Bonafarm-csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg.
A nagy hagyományokkal rendelkező, 128 éves Herz megújulva, a hagyományos, kiváló minőségben 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a fogyasztók asztalára.
A termékek a PICK Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz-gyárban korábban használt eszközökön készülnek. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketingtevékenységre közel 100 millió forintos összeget fordított az elmúlt fél évben a vállalatcsoport.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >