Újra a polcokon a Herz termékek
A Bonafarm-csoport jóvoltából ismét megtalálhatók az üzletek polcain a Herz termékek, kevesebb, mint fél évvel azt követően, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a vállalat eszközeinek megvásárlását. Mint ismeretes, a tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így többek között a Herz márkanevet a Bonafarm-csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg.
A nagy hagyományokkal rendelkező, 128 éves Herz megújulva, a hagyományos, kiváló minőségben 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a fogyasztók asztalára.
A termékek a PICK Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz-gyárban korábban használt eszközökön készülnek. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketingtevékenységre közel 100 millió forintos összeget fordított az elmúlt fél évben a vállalatcsoport.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >