Újra a polcokon a Herz termékek
A Bonafarm-csoport jóvoltából ismét megtalálhatók az üzletek polcain a Herz termékek, kevesebb, mint fél évvel azt követően, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a vállalat eszközeinek megvásárlását. Mint ismeretes, a tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így többek között a Herz márkanevet a Bonafarm-csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg.
A nagy hagyományokkal rendelkező, 128 éves Herz megújulva, a hagyományos, kiváló minőségben 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a fogyasztók asztalára.
A termékek a PICK Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz-gyárban korábban használt eszközökön készülnek. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketingtevékenységre közel 100 millió forintos összeget fordított az elmúlt fél évben a vállalatcsoport.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >