Újra a Hotel Kálvária nyerte el a Magyar Turizmus Minőségi Díjat
A győri Hotel Kálvária egyedüli győri szállodaként idén már második alkalommal nyerte el a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. Az elismerést Magyarné Babos Erika szállodavezető vette át Dr. Horváth Endre, NGM gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkártól 2011. március 3-án, az Utazás Kiállítás nyitónapján, Budapesten. Az idei rendezvény különlegessége, hogy idén az Utazás Kiállítás belföldi díszvendége Győr városa lett.
A díj elnyeréséhez nagyban hozzájárult a szállodai gyors és gördülékeny szobafoglalás, a kollégák segítőkészsége és szakmai felkészültsége. Trencsényi Mariann, a Magyar Turizmus Minőségi Díj projektigazgatója levelében kifejtette, hogy a ház kellemes hangulatú, a vendégek körében igen kedvelt és a gazdasági válság ellenére is eredményesen működő családi vállalkozás üdítő kivétel a sok nemzetközi lánc személytelen világában. Az indoklásban példamutatóként értékelte a szállodai dossziét, amely minden szükséges felvilágosítást tartalmaz. Említésre került, hogy szakmailag megfelelő létszámmal, igényes nyersanyagokkal és felelős beszállítókkal dolgozik a győri szálloda. Mindenezek, mellett a szállodát Győr városában jól elhelyezett irányjelző táblák alapján bárki könnyen megtalálja.
Az étterem rész (a Carmen étterem) is dicsérő szavakat kapott a bíráktól; az étlap jól összeállított, szakmailag gondos munka, amelyen mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt. Az éttermi munka szakmailag is magas színvonalat képvisel, nemcsak a hazai, de a külföldi vendégek körében is.
A szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával több éves munkával kifejlesztett díjat – egy év próbaidő után – 2006-ban vezették be a Nemzeti Turisztikai Bizottság koordinálásával. Elnyerése biztosítékot jelent arra, hogy a nyertes szálloda vagy étterem megfelel a besorolási előírások szerinti elvárásoknak – mondta el Trencsényi Mariann, a Magyar Turizmus Minőségi Díj projektigazgatója a nyerteseket bemutató sajtótájékoztatón. A szakmai önértékelési lista szállodák esetében 750, az éttermeknél csaknem 300 kérdést tartalmaz, amelyek nemcsak a „hardver”, hanem a legalább ennyire fontos „szoftver” részt, azaz az emberi tényezőket is alaposan megvizsgálják. A díj odaítélése három évre szól, ez alatt az idő alatt bármikor ellenőrizhető és a szolgáltatási színvonal romlása esetén visszavonható. Erre eddig öt alkalommal volt szükség. A három év elteltével a nyertes szolgáltató dönthet arról, hogy meghosszabbítja-e a díj érvényességét. A Magyar Turizmus Minőségi Díj nemzetközi elismertségét mutatja, hogy 2007-ben a HOTREC, az EU-tagországok szállodai és vendéglátó szövetségeinek szakmai szervezete akkreditálta a programot, és 2Q szintre értékelte, miközben például Svájc hasonló minősítési rendszere csak 1Q-t kapott.
Magyarné Babos Erika szállodavezető elmondta: a következő hetekben a minőségi kategória csillagaira is újra pályázatot nyújtanak be, hiszen július elsejétől változik a rendszer, melynek értelmében nem használhatják a csillagokat minőségi kategóriaként azok a hotelek, amelyek nem minősíttetik magukat a szállodaszövetség által kezelt új rendszerben. A megmérettetésre, és minősítésre készen áll a Magyar Turizmus Díjjal kétszeresen kitüntetett Hotel Kálvária – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >