Újjászületik a Dreher 24 márka
Extra vitaminok, új név, új külső – D24 néven kaphatóak a Dreher alkoholmentes gyümölcsös sörei hozzáadott vitaminnal.
Az idei évben teljes megújuláson ment keresztül a Dreher 24 márka. Májustól D24 néven, új csomagolásban és új logóval köszön vissza a polcokról, illetve található meg a vendéglátóhelyeken. Az új csomagolás élénkebb és feltűnőbb. Hangsúlyosabban szerepel a terméken a gyümölcs, és az új szlogen is megtalálható rajta: „Aktív felfrissülés”. A Dreher logótól, illetve a Dreher márka jellemzőktől elbúcsúzott a termék, és egy sokkal dinamikusabb, Drehertől független logóval születik újjá, amiben az feltűnő „24” hangsúlyozza azt, hogy a D24 bármikor fogyasztható. Az új csomagolás jobban illik az aktív életmódot élő fogyasztókhoz és a márkához. „Új közönséget érünk el, a D24 az aktív életet élők népszerű italává válik. Frissítő ízének köszönhetően mindig valódi felfrissülést nyújt, és segít, hogy az élményekben gazdag programok után újra tele legyünk élettel – mondta Szederkényi Zita, vállalati kapcsolatok vezető – a Dreher 24-et már sokan D24-nek hívták, így a névváltoztatás szinte adott volt.” A D24 termékcsalád most gyömbér, málna, pomelo-grapefruit ízekben kapható, valamint elérhető a klasszikus Dreher alkoholmentes sör is.
Hozzáadott B6 és C vitaminok
Ráadásul nem csak a külseje újult meg a terméknek, hanem a beltartalma is, az ízesített D24 ugyanis mostantól B6 és C vitamin hozzáadásával készül, hogy még inkább hozzájáruljon az aktív életmódhoz! Minden doboz ízesített D24 jelentős mennyiségben tartalmaz vitamint, ami fedezi az irányadó napi beviteli érték 7,5%-át. A D24 tökéletes kiegészítője az aktív életmódnak, hiszen frissítő ízének köszönhetően segít, hogy könnyedén leküzdhessük a fizikai és szellemi kihívásokat.
D24 az aktív életmód nagykövete
5 különböző 60 másodperces miniprogram lesz majd látható a TV-ben júniusban és augusztusban, amiben az aktív életmód nagykövetei vagyis Kovács Kokó István olimpiai és világbajnok ökölvívó, Molnár Andi profi táncos és KRSA a PASO énekese izgalmas sport párbajokra hívják ki egymást. Emellett a márka olyan sporteseményeket támogat, mint az Ultrabalaton vagy a ColorRun, hogy minél nagyobb körben népszerűsítse az aktív élet élményét.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >