Újító francia láncok
Új típusú belvárosi boltokat tesztel a francia Casino szupermarketlánc. Az 1600 négyzetméteres üzletekben elsősorban sajátmárkás termékeket forgalmaznak.Az élelmiszerek mellett klasszikus non-food termékeket, konyhai eszközöket és könyveket is árulnak. Az áruházban gyorsétterem, sajt, hús és hentesáru részleg működik.
Kísérletezik a Carrefour is. Idén negyven áruházukban tesztelik az új boltdesignt, jövőre száz másikat alakítanak át.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >