Újít az eBay az online piacon
A céghez közelálló források szerint számos változtatást kíván végrehajtani az eBay, főként a nagy mennyiségű árut forgalmazó kereskedők megsegítésére. Ezentúl nagyobb képeket lehet a termékek mellé feltölteni, javítanak a termékkeresőn is.
Hamarosan bevezetnek több alkategóriát is a kínált termékek állapotának leírására, így ezentúl nem csak "új", illetve "használt", hanem "teljesen új", "felújított", "újszerű" és "sérült" jelzőket is párosíthatunk a termék mellé.
Szüksége is van az online aukciós oldalnaka változásokra, miután a rivális cégek, mint például az Amazon.com egyre nagyobb szeletet hasítanak ki az e-kereskedelmi tortából, többek között az ingyenes szállítás biztosításával.
Év elején a cégvezetés azt nyilatkozta, hogy elsősorban olyan másodlagos piacként szeretnének működni, ahol a kereskedők a szezonon kívüli, raktáron maradt termékeiket nagyszámban, fix áron el tudják adni.
Mindemellett bevezetik a "legjobb eladó" programot is, melynek keretében pontozzák az eladókat a termékeik minősége, és szolgáltatásuk minősége alapján – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >