Újít az eBay az online piacon
A céghez közelálló források szerint számos változtatást kíván végrehajtani az eBay, főként a nagy mennyiségű árut forgalmazó kereskedők megsegítésére. Ezentúl nagyobb képeket lehet a termékek mellé feltölteni, javítanak a termékkeresőn is.
Hamarosan bevezetnek több alkategóriát is a kínált termékek állapotának leírására, így ezentúl nem csak "új", illetve "használt", hanem "teljesen új", "felújított", "újszerű" és "sérült" jelzőket is párosíthatunk a termék mellé.
Szüksége is van az online aukciós oldalnaka változásokra, miután a rivális cégek, mint például az Amazon.com egyre nagyobb szeletet hasítanak ki az e-kereskedelmi tortából, többek között az ingyenes szállítás biztosításával.
Év elején a cégvezetés azt nyilatkozta, hogy elsősorban olyan másodlagos piacként szeretnének működni, ahol a kereskedők a szezonon kívüli, raktáron maradt termékeiket nagyszámban, fix áron el tudják adni.
Mindemellett bevezetik a "legjobb eladó" programot is, melynek keretében pontozzák az eladókat a termékeik minősége, és szolgáltatásuk minősége alapján – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >