Újdonságokra fokuszál a Fruit Logistica
Innovációkat keresnek a zöldség-gyümölcs kategóriákban is. A szakma legnagyobb szakvásárán, a február 4–6. közt, Berlinben sorra kerülő Fruit Logistica szervezői immár negyedszer tüntetik ki a legsikeresebb új termékeket. A versenyre benevezett újdonságokat a vásáron kiemelten mutatják be. Így a várhatóan 125 országból több mint 50 ezer szakmai látogató is szavazhat majd. A korábbi években a fődíjat egy új, egyszerűen kezelhető salátafajta, azután egy zöldségsnack, legutóbb pedig egy különösen húsos paradicsomfajta nyerte el.
Némethy Márta, a berlini vásár budapesti képviselője bízik benne, hogy a magyarországi meggy-, alma- és dinnyepiac idei problémái sok érintett termelőt és szakembert ösztönöznek arra, hogy elutazzanak a Fruit Logisticára. Szerinte érdemes, mert értékes információkat lehet szerezni a nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem trendjeiről, valamint új lehetőségeiről. Ugyanakkor feltérképezhető a külföldi termelők konkurenciája is.
Ajánlatos a belépőjegyeket már itthon, forintért előre megvenni, így ugyanis közel 20 százalékkal olcsóbbak, mint a helyszínen.
Hagyományosan megint szervez repülőgépes szakmai utazást a Fruit Logisticára a Proko Travel. A résztvevők négy éjszakát töltenek Berlinben. A vásár érdekességeihez tartozik, hogy a magyar stand a tervek szerint új designnal, az eddiginél jobban vonzza majd az érdeklődőket.
Lapzártánkig két magyar cég jelentkezett önálló kiállítóként: a Mota és a Golden Daltex.
B. E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >