Újdonságok a Clorox márka életében
A jól ismert Clorox márka több mint 10 éve van jelen a magyar piacon, a vegyi kategória egyik meghatározó szereplőjeként. Mint azt már megszokhattuk, számos újdonsággal jelent meg, és fog megjelenni a jövőben is. A Clorox márka mindamellett, hogy megbízható minőséget jelent a
fogyasztók számára, kedvező áron kapható, mely a kialakult gazdasági helyzetben komoly konkurenc jelent a versenytársaknak mind a fehérítő-, mind a folteltávolító-kategóriában.
A márka életében a folyamatos megújulás, a piaci rések megtalálása igen fontos szerepet játszik, hiszen mindamellett, hogy a fogyasztók körében kialakult bizalmat és márkahűséget szeretnék megőrizni, új fogyasztók megnyerése is cél.
Az egy évvel ezelőtt bevezetett Clorox Color termék mára a folteltávolítás-kategória sikeres és biztos szereplőjévé vált. A termék sikere kiváló minőségének, kedvező árának, és nem utolsósorban jól kialakított marketingtámogatásának köszönhető.
A terméket mindamellett, hogy tv-s támogatást kapott, folyamatosan eladáshelyi reklámeszközökkel támogatják. A vásárlók találkozhatnak displayes kihelyezéssel, műanyag polccsíkkal, és nyakcímkével ellátott termékkel is a boltokban.
A folteltávolító sikere után máris 2 újdonságról számol be DunaPro Zrt. a Clorox márka kapcsán, ezúttal a fehérítőkategóriában. Május közepe óta találkozhatnak a fogyasztók a Clorox Erdei Frissesség fehérítő illatvariánssal.
Az Erdei Frissesség illat is, csakúgy, mint társai (normál, friss citrom és virágmező) 1 literes, 2 literes, illetve 4 literes kiszerelésben kapható immár. Az új fehérítő legfontosabb tulajdonsága, hogy segít elfedni a nem kívánatos szagokat, mind mosás, mind tisztítás során. A termék kifejlesztésével azon fogyasztók bizalmát szeretnénk elnyerni, akik nem szívesen használtak eddig klór alapú fehérítőket. Mint azt már megszokhattuk, ez a termék is erős marketingtámogatást kapott. A wobbleren és nyakcímkén is megjelenő fő kommunikáció: „Járja át otthonát az Erdő Frissessége” is arra utal, hogy hatékony tisztító hatása mellett az eukaliptusz erejével kölcsönöz friss illatot otthonának.
A termék bevezetésével egy időben a már jól ismert illatvariánsokat is „átöltöztették”.
Az 1 literes, illetve 2 literes kiszerelések közül a Friss citrom, Virágmező és természetesen az Erdei Frissesség flakonját is a márka minőségére utaló, fényes, metálos címkével látták el, ezáltal téve a terméket még „csinosabbá”, hogy a fogyasztók figyelme a termékre irányuljon.
A 2009-es év legfontosabb innovációja azonban a Fehérítő Gél bevezetése.
A termék igazi újdonságnak számít. Mindamellett, hogy megszokott minőségben képviseli a Clorox márka verhetetlen fehérítő erejét, sűrűbb, gél formulájának köszönhetően a terméket célzottan használhatjuk a felületeken, s használat közben nem fröcsköl.
A bevezetés célja, hogy azon fogyasztók számára is alternatívát kínáljon a márka, akik féltek eddig fehérítő terméket használni.
A termék augusztus közepétől kapható a boltokban, egyelőre 1 literes kiszerelésben érhető el.
Sikeres bevezetését a következő eszközökkel támogatják: tv-kampány, sajtómegjelenés, polccsík, és nem utolsó sorban nyakcímke.
Természetesen a Clorox márka hosszú távú tervei között újabb és újabb termékbevezetések várhatóak, azzal a reménnyel, hogy a fogyasztók örömmel fogadják a Clorox márka egyre nagyobb és egyre több igényt kielégítő termékkínálatát. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >