Újdonságok a Clorox márka életében
A jól ismert Clorox márka több mint 10 éve van jelen a magyar piacon, a vegyi kategória egyik meghatározó szereplőjeként. Mint azt már megszokhattuk, számos újdonsággal jelent meg, és fog megjelenni a jövőben is. A Clorox márka mindamellett, hogy megbízható minőséget jelent a
fogyasztók számára, kedvező áron kapható, mely a kialakult gazdasági helyzetben komoly konkurenc jelent a versenytársaknak mind a fehérítő-, mind a folteltávolító-kategóriában.
A márka életében a folyamatos megújulás, a piaci rések megtalálása igen fontos szerepet játszik, hiszen mindamellett, hogy a fogyasztók körében kialakult bizalmat és márkahűséget szeretnék megőrizni, új fogyasztók megnyerése is cél.
Az egy évvel ezelőtt bevezetett Clorox Color termék mára a folteltávolítás-kategória sikeres és biztos szereplőjévé vált. A termék sikere kiváló minőségének, kedvező árának, és nem utolsósorban jól kialakított marketingtámogatásának köszönhető.
A terméket mindamellett, hogy tv-s támogatást kapott, folyamatosan eladáshelyi reklámeszközökkel támogatják. A vásárlók találkozhatnak displayes kihelyezéssel, műanyag polccsíkkal, és nyakcímkével ellátott termékkel is a boltokban.
A folteltávolító sikere után máris 2 újdonságról számol be DunaPro Zrt. a Clorox márka kapcsán, ezúttal a fehérítőkategóriában. Május közepe óta találkozhatnak a fogyasztók a Clorox Erdei Frissesség fehérítő illatvariánssal.
Az Erdei Frissesség illat is, csakúgy, mint társai (normál, friss citrom és virágmező) 1 literes, 2 literes, illetve 4 literes kiszerelésben kapható immár. Az új fehérítő legfontosabb tulajdonsága, hogy segít elfedni a nem kívánatos szagokat, mind mosás, mind tisztítás során. A termék kifejlesztésével azon fogyasztók bizalmát szeretnénk elnyerni, akik nem szívesen használtak eddig klór alapú fehérítőket. Mint azt már megszokhattuk, ez a termék is erős marketingtámogatást kapott. A wobbleren és nyakcímkén is megjelenő fő kommunikáció: „Járja át otthonát az Erdő Frissessége” is arra utal, hogy hatékony tisztító hatása mellett az eukaliptusz erejével kölcsönöz friss illatot otthonának.
A termék bevezetésével egy időben a már jól ismert illatvariánsokat is „átöltöztették”.
Az 1 literes, illetve 2 literes kiszerelések közül a Friss citrom, Virágmező és természetesen az Erdei Frissesség flakonját is a márka minőségére utaló, fényes, metálos címkével látták el, ezáltal téve a terméket még „csinosabbá”, hogy a fogyasztók figyelme a termékre irányuljon.
A 2009-es év legfontosabb innovációja azonban a Fehérítő Gél bevezetése.
A termék igazi újdonságnak számít. Mindamellett, hogy megszokott minőségben képviseli a Clorox márka verhetetlen fehérítő erejét, sűrűbb, gél formulájának köszönhetően a terméket célzottan használhatjuk a felületeken, s használat közben nem fröcsköl.
A bevezetés célja, hogy azon fogyasztók számára is alternatívát kínáljon a márka, akik féltek eddig fehérítő terméket használni.
A termék augusztus közepétől kapható a boltokban, egyelőre 1 literes kiszerelésben érhető el.
Sikeres bevezetését a következő eszközökkel támogatják: tv-kampány, sajtómegjelenés, polccsík, és nem utolsó sorban nyakcímke.
Természetesen a Clorox márka hosszú távú tervei között újabb és újabb termékbevezetések várhatóak, azzal a reménnyel, hogy a fogyasztók örömmel fogadják a Clorox márka egyre nagyobb és egyre több igényt kielégítő termékkínálatát. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >