Újabb webáruház nyílt
A c-enter.hu csaknem 80 gyártó több mint 25 ezer termékét forgalmazza.
A C-enter 1999 óta foglalkozik
informatikai eszközök eladásával, honlapját
már több mint 10 ezer egyedi látogató
kereste fel – tudta meg a Világgazdaság Csáki
Zoltán ügyvezetőtől, aki szerint most érkezett
el az idő az online értékesítésre. Az
online vásárlás ma már tízmilliárdokban
mérhető forgalmat képvisel a hazai kereskedelemben, s
éves növekedési üteme még mindig két
számjegyű, többnyire 50 százalék feletti.
A GKIeNet legutóbbi felmérése
szerint az internetes kiskereskedelmi boltok forgalma 2006-ban elérte
a 30 milliárd forintot, 2007-ben pedig közel 45 milliárd
forint körül alakult, ez utóbbi a teljes hazai
kiskereskedelmi forgalom közel fél százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >