Újabb webáruház nyílt
A c-enter.hu csaknem 80 gyártó több mint 25 ezer termékét forgalmazza.
A C-enter 1999 óta foglalkozik
informatikai eszközök eladásával, honlapját
már több mint 10 ezer egyedi látogató
kereste fel – tudta meg a Világgazdaság Csáki
Zoltán ügyvezetőtől, aki szerint most érkezett
el az idő az online értékesítésre. Az
online vásárlás ma már tízmilliárdokban
mérhető forgalmat képvisel a hazai kereskedelemben, s
éves növekedési üteme még mindig két
számjegyű, többnyire 50 százalék feletti.
A GKIeNet legutóbbi felmérése
szerint az internetes kiskereskedelmi boltok forgalma 2006-ban elérte
a 30 milliárd forintot, 2007-ben pedig közel 45 milliárd
forint körül alakult, ez utóbbi a teljes hazai
kiskereskedelmi forgalom közel fél százaléka.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >