Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a Morrisons More Card vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő egyrészt több mint 70 cikkelemmel bővíti azon termékek választékát, amelyek árát február óta az ALDI és a Lidl által kínált árakkal összehangolja. A kereskedő szándéka a lépéssel biztosítani a vásárlókat afelől, hogy több száz alapvető árucikk – így a brokkoli, a darált hús, a sajt, a burgonya és a rizs – ára továbbra is azonos vagy alacsonyabb az ALDI és a Lidl által kínáltakénál.
A kereskedő emellett folytatja Low Everyday Price kampányát, amelyben a vásárlók által kedvelt termékeket árusítja tartósan alacsony áron.
A hűségkártya-tulajdonosok az ajánlatokról online, az üzletekben az árucikkeket tartó polcokról, valamint a Morrisons More applikációból és e-mailből értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >