Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a Morrisons More Card vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő egyrészt több mint 70 cikkelemmel bővíti azon termékek választékát, amelyek árát február óta az ALDI és a Lidl által kínált árakkal összehangolja. A kereskedő szándéka a lépéssel biztosítani a vásárlókat afelől, hogy több száz alapvető árucikk – így a brokkoli, a darált hús, a sajt, a burgonya és a rizs – ára továbbra is azonos vagy alacsonyabb az ALDI és a Lidl által kínáltakénál.
A kereskedő emellett folytatja Low Everyday Price kampányát, amelyben a vásárlók által kedvelt termékeket árusítja tartósan alacsony áron.
A hűségkártya-tulajdonosok az ajánlatokról online, az üzletekben az árucikkeket tartó polcokról, valamint a Morrisons More applikációból és e-mailből értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb vaj árcsökkentés: idén felére mérsékelte az ALDI több népszerű vaj árát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy-Britanniában terjeszkedik az olasz Granarolo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
