Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a Morrisons More Card vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő egyrészt több mint 70 cikkelemmel bővíti azon termékek választékát, amelyek árát február óta az ALDI és a Lidl által kínált árakkal összehangolja. A kereskedő szándéka a lépéssel biztosítani a vásárlókat afelől, hogy több száz alapvető árucikk – így a brokkoli, a darált hús, a sajt, a burgonya és a rizs – ára továbbra is azonos vagy alacsonyabb az ALDI és a Lidl által kínáltakénál.
A kereskedő emellett folytatja Low Everyday Price kampányát, amelyben a vásárlók által kedvelt termékeket árusítja tartósan alacsony áron.
A hűségkártya-tulajdonosok az ajánlatokról online, az üzletekben az árucikkeket tartó polcokról, valamint a Morrisons More applikációból és e-mailből értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lassuló bővülés áprilisban: alacsonyabb fokozatba kapcsolt a feldolgozóipar
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) májusi üzleti…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >Macskásak inkább a magyarok – ezeket a termékeket rendelik házi kedvenceiknek
Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben a foodorán.…
Tovább olvasom >