Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a Morrisons More Card vásárlói számára.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A kereskedő egyrészt több mint 70 cikkelemmel bővíti azon termékek választékát, amelyek árát február óta az ALDI és a Lidl által kínált árakkal összehangolja. A kereskedő szándéka a lépéssel biztosítani a vásárlókat afelől, hogy több száz alapvető árucikk – így a brokkoli, a darált hús, a sajt, a burgonya és a rizs – ára továbbra is azonos vagy alacsonyabb az ALDI és a Lidl által kínáltakénál.
A kereskedő emellett folytatja Low Everyday Price kampányát, amelyben a vásárlók által kedvelt termékeket árusítja tartósan alacsony áron.
A hűségkártya-tulajdonosok az ajánlatokról online, az üzletekben az árucikkeket tartó polcokról, valamint a Morrisons More applikációból és e-mailből értesülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >