Újabb terjeszkedéssel zárja az évet az Aldi Spanyolországban
Spanyolországban azt tervezi az Aldi, hogy 2023-at nagy durranással zárja, és több mint 430-ra növeli spanyolországi hálózatána üzletszámát.
Az El Economista spanyol napilap szerint a diszkont decemberben tíz új üzletet nyit az ország különböző pontjain.
Ez az üzletnyitási hullám olyan területekre összpontosít, ahol az Aldi már most is erőteljesen jelen van, így Madridra, Andalúziára és Katalóniára. Emellett tovább erősíti a diszkontlánc jelenlétét a Kanári- és a Baleári-szigeteken is.
Az Aldi terjeszkedése összhangban van agresszív növekedési stratégiájával Spanyolországban, ahol az elmúlt három évben közel 100 – 2021-2022-ben átlagosan 40 – új üzletet nyitott évente.
A diszkontlánc három év alatt 27%-kal növelte vásárlóinak számát az országban, ahol hetente mintegy hétmillió család vásárol az Aldiban.
A Kantar adatai szerint a fogyasztók 45%-a tartja az Aldit az akciós élelmiszerek beszerzéséhez a legkedvezőbb üzletnek, ami 37%-os növekedést jelent a három évvel ezelőttihez képest.
Kiderült az is, hogy a 2022 szeptembere és 2023 szeptembere között 773 000 új vásárló kezdett az Aldiba járni.
2020 óta az Aldi 26%-kal növelte penetrációját a spanyol háztartások körében, és 30%-os növekedést tapasztalt a bevásárlási alkalmak gyakoriságában hűséges vásárlói körében.
Kapcsolódó cikkeink
Földrengés rázta meg a magyarok kedvenc üdülőhelyét
5,5-es erősségű földrengés rázta meg ma reggel Dél-Spanyolország délkeleti partvidékét…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >