Újabb sztárelőadók a BrandFestival névsorában
Három nemzetközi előadót és a legfontosabb témákat jelentették be a BrandFestival szervezői. Daniel Verten AI-kutató, Mara Dettmann, a BBH London Digital Strategy & Content Leadje és Stoyan Yankov termelékenységi coach csatlakozik a stratégiai konferencia programjához.
A szakértők olyan kérdésekkel foglalkoznak majd, mint:
- a videós tartalomkészítés átalakulása az AI érkezésével,
- az ügynökségek új célcsoportja: a mesterséges intelligencia
- és a vállalati kultúra és csapatépítés, mint a siker receptje.
SYNTHESIA: AZ ELSŐSZÁMÚ AI-VIDEÓKÉSZÍTŐ PLATFORM

Daniel Verten
Daniel Verten: Synthesia.io, VP Strategy
A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését – kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak.
Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.
FEKETE BÁRÁNYOK ÜGYNÖKSÉGE: ADJA MEG A KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÓT, A GÉPEKET
Mara Dettman: Bartle Bogle Hegarty (BBH) London, Digital Strategy & Content Lead
Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.
Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.
#KEEPPERFORMING: A TERMELÉKENYSÉGI EDZŐ BEVETÉSEN

Stoyan Yankov
Stoyan Yankov: termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster

Mara Dettmann
Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.
A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.
BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >GVH: az új mesterséges intelligencia stratégiában jó irány a kkv-szektor támogatása
A mesterséges intelligencia (MI) stratégia megújítása több ponton is összhangban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >