Újabb sztárelőadók a BrandFestival névsorában
Három nemzetközi előadót és a legfontosabb témákat jelentették be a BrandFestival szervezői. Daniel Verten AI-kutató, Mara Dettmann, a BBH London Digital Strategy & Content Leadje és Stoyan Yankov termelékenységi coach csatlakozik a stratégiai konferencia programjához.
A szakértők olyan kérdésekkel foglalkoznak majd, mint:
- a videós tartalomkészítés átalakulása az AI érkezésével,
- az ügynökségek új célcsoportja: a mesterséges intelligencia
- és a vállalati kultúra és csapatépítés, mint a siker receptje.
SYNTHESIA: AZ ELSŐSZÁMÚ AI-VIDEÓKÉSZÍTŐ PLATFORM
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/BrandFestival_Daniel_Verten-216x300.jpg)
Daniel Verten
Daniel Verten: Synthesia.io, VP Strategy
A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését – kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak.
Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.
FEKETE BÁRÁNYOK ÜGYNÖKSÉGE: ADJA MEG A KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÓT, A GÉPEKET
Mara Dettman: Bartle Bogle Hegarty (BBH) London, Digital Strategy & Content Lead
Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.
Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.
#KEEPPERFORMING: A TERMELÉKENYSÉGI EDZŐ BEVETÉSEN
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/BrandFestival_Stoyan_Yankov-scaled.jpg)
Stoyan Yankov
Stoyan Yankov: termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/BrandFestival_Mara_Dettmann-225x300.jpg)
Mara Dettmann
Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.
A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.
BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 200 milliárd eurós beruházást mozgósít a mesterséges intelligencia fejlesztésére
Az Európai Bizottság elindította az InvestAI nevű kezdeményezést, amelynek keretében…
Tovább olvasom >A fogászat jelene és jövője: riasztó adatok és új technológiai áttörések
Hazánk és más országok fogászati állapota aggodalomra ad okot, mivel…
Tovább olvasom >Új kereskedelmi célú kijelző-megoldásokat mutatott be a Samsung az ISE 2025 kiállításon
A Samsung a barcelonai ISE (Integrated System Europe) 2025 kiállításon…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >