Újabb sztárelőadók a BrandFestival névsorában
Három nemzetközi előadót és a legfontosabb témákat jelentették be a BrandFestival szervezői. Daniel Verten AI-kutató, Mara Dettmann, a BBH London Digital Strategy & Content Leadje és Stoyan Yankov termelékenységi coach csatlakozik a stratégiai konferencia programjához.
A szakértők olyan kérdésekkel foglalkoznak majd, mint:
- a videós tartalomkészítés átalakulása az AI érkezésével,
- az ügynökségek új célcsoportja: a mesterséges intelligencia
- és a vállalati kultúra és csapatépítés, mint a siker receptje.
SYNTHESIA: AZ ELSŐSZÁMÚ AI-VIDEÓKÉSZÍTŐ PLATFORM

Daniel Verten
Daniel Verten: Synthesia.io, VP Strategy
A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését – kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak.
Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.
FEKETE BÁRÁNYOK ÜGYNÖKSÉGE: ADJA MEG A KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÓT, A GÉPEKET
Mara Dettman: Bartle Bogle Hegarty (BBH) London, Digital Strategy & Content Lead
Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.
Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.
#KEEPPERFORMING: A TERMELÉKENYSÉGI EDZŐ BEVETÉSEN

Stoyan Yankov
Stoyan Yankov: termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster

Mara Dettmann
Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.
A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.
BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >