Újabb szakmai díjakat kapott a COOP
Az elmúlt egy év teljesítményéért több területen is szakmai díjjal ismerték el a COOP üzletláncot. Egyrészt átlátható, korrekt üzletvitelének, márkastratégiájának köszönhetően ismét a legjobb márkák, a Superbrandsek közé választották, másrészt az egészséget a középpontba állító edukációs programjáért „Mintaértékű CSR Projekt” díjjal jutalmazták.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007 óta folyamatosan meghirdeti a vállalati felelősségvállalás hazai példaértékű gyakorlatait bemutató „CSR Best Practice” pályázatot. A kezdeményezés mára a hazai CSR-történelem egyik legsikeresebb programjává vált, amely az alapításkor lefektetett célját teljesítve irányt mutat olyan vállalatoknak, vállalkozásoknak, amelyek már elindultak ezen az úton, vagy még csak ismerkednek a felelősségvállalás gondolatával.
„A CSR Best Practice pályázatán „Mintaértékű CSR Projekt” kategóriában a COOP „Együtt az egészségért” programja komplexitásával, társadalmi hasznosságával érdemelte ki az elismerést. Az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet (OÉTI) szakértőivel, több tucat olimpikonnal, valamint a világviszonylatban is egyedülálló orvosi szűrőkamionnal megvalósuló országjáró programmal a COOP egyedülálló módon tízezrekhez jutott el, és volt életükre pozitív hatással. Az edukációs rendezvénysorozat szakmai súlyát mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere fővédnökként a program mögé állt. A COOP pályázata azért is különösen értékes, mert a díjazottak közül az egyetlen magyar tulajdonú cég” – hangsúlyozta a zsűri döntését Szeles Péter, az MPRSZ elnöke.
Közel azonos időben ünnepelte a szakma a Superbrands gála keretében hazánk legkiválóbb márkáit. Az üzletlánc 2013-ban is az üzleti szektor díját, a Business Superbrandset (B2B) és a klasszikus fogyasztói elismerést, a Superbrandset is kiérdemelte, ami egyértelmű visszajelzés a fogyasztók és a szakma részéről, hogy a COOP márka az élelmiszer-kiskereskedelem megváltozott körülményeihez sikeresen alkalmazkodott.
„Közel 20 éve minden munkatársunk azon dolgozik, hogy a COOP mint márka fogyasztói és üzleti körökben egyaránt ismertté, elismertté váljon. Hosszú utat jártunk be, és a hazánkban működő multinacionális láncokkal szemben nekünk mindent magunknak kellett megtervezünk, hiszen nem volt mögöttünk egy már kidolgozott know-how, amely megteremtette volna az anyagi és szakmai feltételeket. Büszke vagyok arra, hogy az üzleti tevékenységünk eredményessége mellett a számunkra különösen fontos társadalmi felelősségvállalási programunk egyik elemével is díjat tudtunk nyerni. Bár nem a díjakért dolgozunk, azonban kétségtelen, hogy motiválnak és ösztönöznek bennünket, így tudjuk, hogy jó úton haladunk” – mondta Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >