Újabb szakmai díj a dm Facebook-kommunikációjának
A drogerie markt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel közösen munkálkodik immár két éve a cég közösségi médiás kommunikációján. Az együttműködés sikerét számos szakmai díj is jelzi, a legújabb: Social Media Best Practice Válságkommunikációs különdíja.
A közös munka egy válságkommunikációs kampánnyal indult, mivel a dm-et rengetegen támadták anno a Facebookon a biztonsági őreik miatt. A gyors, őszinte és hatékony kommunikációnak köszönhetően azonban a helyezet nemcsak semlegesítették, de a drogérialánc előnyére is fordították. A NeoNoir kríziskezelése azóta minden szakmai díjat bezsebelt, legutóbb a feburár 15-i „Social Media Best Practice” konferencia 94 beérkezett pályázata közül nyerte el a Válságkommunikációs különdíjat, ezt megelőzően pedig a Prizma verseny Kríziskommunikációs kategóriáját, illetve az összesített fődíjat is, az Év Pr Megoldása megtiszteltetést szerezte meg.
„Ez a kampány abból a szempontból teljesen egyedülálló, hogy jól mutatja, hogy a márkáknak minden eshetőségre felkészültnek kell lenniük mielőtt a Facebookra mennek. Sokan megjelennek a legnagyobb közösségi oldalon, csak azért hogy ott legyenek, de nincsenek tisztában azzal, hogy ez bizony veszélyeket, krízishelyzeteket is hordozhat magában. A kommentelőket nem szabad félválról venni, a pr kommunikációt pedig nemcsak a sajtó számára kell használni, hanem a közösségi médiában is” – mondta Szabó Virág a NeoNoirtól, a kampány kivitelezője.
A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 26000 rajongót számlál. A dm az ügynökség segítségével minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez.
„A dm-nél az egyik elsődleges csatornává vált a Facebookon való online kapcsolattartás, hiszen közvetlen és valós kommunikációt tesz lehetővé a vásárlóinkkal. Az oldal tervezése során kiemelten figyelünk a különböző érdeklődésű és korosztályú felhasználók igényeire, egyensúlyban tartva a termékújdonságok, a szórakoztató applikációk és a hűségprogramok híreit. A vásárlókkal való még személyesebb kapcsolat elősegítése érdekében a rajongóink számára meghirdetett vevőtalálkozókat is szervezünk. Így volt már parfüm, tini, és két alkalommal kismama találkozónk. Terveink szerint a közeljövőben az 50 feletti vásárlóinkat és a bio termékek szerelmeseit invitáljuk majd egy kötetlen beszélgetésre” – nyilatkozta Kanyó Roland, a drogerie markt PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >