Újabb SPAR Express üzletek nyíltak négy OMV-töltőállomáson
Négy vidéki város OMV-töltőállomásán nyíltak újabb SPAR Express áruházak, amelyek a SPAR-okban megszokott gazdag kínálattal várják a vásárlókat. A Békéscsaba, Kecskemét, Szeged és Szolnok forgalmas pontjain található boltokkal együtt immár 39 azoknak a SPAR Expresseknek a száma az országban, amelyek a SPAR Magyarország és az OMV együttműködésének keretében nyíltak meg.
Négy OMV-töltőállomáson: Békéscsabán, Kecskeméten, Szegeden és Szolnokon várják a vásárlókat a legújabb SPAR Express üzletek, amelyekben akár útközben, a tankolással összekötve is elintézhetik bevásárlásukat a hét minden napján.
A SPAR Express áruház kínálatában az OMV-töltőállomáson minden megtalálható, ami a hasonló méretű SPAR franchise üzletekben országszerte, az alapvető háztartási cikkektől a sajátmárkás termékeken, a különféle tejtermékeken és friss zöldség-gyümölcsön át a helyben sütött, ropogós pékárukig. A vásárlók ezen kívül az áruházláncnál megszokott árakat is élvezhetik az OMV-töltőállomásokon, hiszen a SPAR Expressek kínálatában valamennyi sajátmárkás termék garantáltan SPAR áron szerepel, míg a többi áru esetében is a SPAR franchise rendszer elvei érvényesülnek az árszabásban.
A SPAR Magyarország és az OMV együttműködése 2013-ban kezdődött, ekkor nyílt meg az első teszt üzlet a budapesti Fehérvári úton található OMV-töltőállomáson. 2015-ig öt áruház működött teszt jelleggel az országban, azzal a céllal, hogy a további fejlesztések irányát a vásárlói visszajelzések szabják meg. 2015-ben a már bevált koncepció alapján további üzletek nyíltak meg, amelyekkel együtt 39-re emelkedett az OMV-töltőállomásokon üzemelő SPAR Expressek száma. A SPAR Magyarország és az OMV együttműködése keretében folyamatosan további nyitások várhatóak országszerte.
Az üzletek elérhetőségei és nyitvatartása:
5600, Békéscsaba, Szarvasi út 103.
6000, Kecskemét, Budai utca
6723, Szeged, Makkosházi körút 1.
5000, Szolnok, Thököly út 51.
Nyitvatartás: Egész évben, éjjel-nappal
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve
Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >