Újabb résszel folytatódik az Unicum Páratlan Páros kampánya
Megjelent a Zwack Unicum Páratlan Páros kampányának második epizódja. A cím egyszerre utal az Unicum + sör hazai hagyományára, valamint a reklámfilm két főszereplője, Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt legendás összhangjára. A történethez ismét csatlakozik az ifjú színésztehetség, Márkus Luca is, a filmet Szeleczki Rozália – a Cicaverzum rendezője, forgatókönyvírója – rendezte.
Az ikonikus színészpáros, akik az Aranyélet sorozatban már bizonyították, milyen páratlan dinamikát tudnak a képernyőre varázsolni, a kampányban két régi cimborát alakítanak, akiknek a barátságában meghatározó elem a folytonos évődés és egymás túllicitálása, de végül mindig arra a nagy igazságra jutnak, hogy együtt alkotnak verhetetlen párost.
A kampány újabb filmjében a két karakter sakkpartira hívja ki egymást, a játszmát feszültség és rivalizálás kíséri, ám a végén a barátság felülír minden küzdelmet.
„Akár az első filmben a bárpultnál, a második epizódban a sakkpárbaj közben is lenyűgöző, ahogyan a két színészlegenda apró rezdülésekkel vagy egy-egy szóval is képes maradandót alkotni, főleg párban. Ehhez társul Márkus Luca lendülete és tehetsége, amely friss színt ad a történetnek. Büszkék vagyunk rá, hogy ilyen kiváló színészpartnerekkel dolgozhattunk együtt, és az ő közreműködésükkel adhatjuk át az üzenetünket a barátság, a nagy találkozások és a páratlan párosítások erejéről. A közös élmények fontosságát szem előtt tartva, és a felelősségteljes fogyasztás jegyében, az Unicum mellé alkoholmentes sört ajánlunk a feledhetetlen pillanatokhoz.”
– mondja Zwack Sándor, az Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.
Érdemes továbbra is figyelemmel kísérni a kampányt, hiszen hamarosan nyereményjáték is indul[1] a legújabb film kapcsán. A szerencsés nyertesek október végén exkluzív Unicum Ház túrán vehetnek részt, ahol személyesen találkozhatnak Thuróczy Szabolccsal, Anger Zsolttal és Zwack Sándorral.
A szellemes kampányfilm-sorozat első és második része is elérhető a Zwack Unicum hivatalos digitális csatornáin.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >