Újabb országban szállít házhoz az Aldi
Új étel házhozszállítási szolgáltatást indít az Aldi Nagy-Britanniában, a cég a Deliveroo-val közösen indítja a próbaszolgáltatást, kezdetben egy üzletben, majd később további hétben – írja a Reuters nyomán a portfolio.hu.
Az Aldi UK, a német szupermarketlánc brit operációja élelmiszer házhozszállítási szolgáltatást tervez kipróbálni most először, a Deliveroo-val közösen. Hétfőtől indul a próbaszolgáltatás az egyik nottinghami üzletből, mielőtt további hét boltban is kipróbálják azt júniusban. A cég szerint, ha a próba sikeres lesz, akkor 2020 végéig további Aldi üzletekben is bevezetik majd.
Az új szolgáltatás lehetővé teszi az fogyasztók számára, hogy a Deliveroo alkalmazásán keresztül több mint 150 Aldi terméket – például kenyeret, tejet és friss árukat- rendeljenek. Ezeket a rendeléseket az Aldi munkatársai a boltokban összekészítik, majd a Deliveroo futárszolgálata 30 percen belül ki is szállítja a csomagokat.
Nagy-Britannia ötödik legnagyobb szupermarketláncának 875 üzlete van és 8 százalékos piaci részesedéssel rendelkeznek. A cég korábban lekorlátozta az online értékesítést borokra, valamint bizonyos „Specialbuy” nem-élelmiszer termékekre, mint az elektronikai eszközök vagy kertészeti termékek. A múlt hónapban azonban elkezdte az online élelmiszercsomagok értékesítését, hogy segítse a karanténba vonult fogyasztókat a koronavírus-válság idején.
Nem az Aldi az egyetlen szupermarketlánc Nagy-Britanniában, amelyik erre a lépésre szánta el magát, a Tesco, a Sainsbury’s, az Asda és a Morrisons is felfuttatta az online kiszállítási üzletágát, hogy kiszolgálják a járvány alatt megnövekedett keresletet.
Mielőtt a globális egészségügyi krízis elkezdődött, nagyjából a brit élelmiszer értékesítés 7 százalékát adták az online rendelések, ami azt jelenti, hogy 15 háztartásból mindössze 1 rendelte meg online az élelmiszereket. Viszont ha a szállítási kapacitások duplájukra nőnének, még úgy is a piac 85 százalékának el kellene mennie a boltokba. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >