Újabb országban lépett piacra a magyar aukciós cég
A szlovák után a cseh piacon is megkezdte működését a magyar Intergavel Aukciósház. Az online ipari árverésekkel foglalkozó cég piacra lépését segítette, hogy hosszú távú, jó együttműködés alakult ki a Tesco áruházakkal. Miután a kereskedelmi lánc közép-európai üzletei regionális irányítás alá kerültek, a korábban bevált módon, online aukción értékesítik a csere, vagy üzletbezárás miatt eladásra szánt eszközöket, berendezéseket.
Hűtőberendezésekre lehet licitálni az Intergavel Aukciósház legújabb árverésén. A prágai Tesco áruházakban használt eszközökre a vásárlók az interneten tehetnek ajánlatot, a listában 122 eladó készülék szerepel – ismertette Kocsis Csaba, a szervező Intergavel Aukciósház ügyvezetője. A mintegy 130 gépet elsősorban kiskereskedők vásárolhatják meg. Az aukció március 29-én zárul. Regisztrálni és vásárolni a www.intergavel.hu címen lehet, további információk is itt találhatók.
A cég cseh piacra lépését elősegítette, hogy a magyar Tesco áruházak berendezéseit már több mint öt éve, rendszeresen online árveréseken értékesítik. Miután az áruházlánc vezetése átalakult, és az egész régió központi irányítás alá került, a sikeres gyakorlatot folytatva a hazai áruházak után előbb a szlovák, majd most a cseh boltok eszközeit is az Intergavel Aukciószervező Kft. szervezésében árusítják.
A szervező Intergavel már 10 éves tapasztalattal rendelkezik az ipari árverések területén. Kocsis Csaba elmondta, azért kedvelt ez az értékesítési forma, mert tiszta körülményeket teremt, ami mind az eladók, mind a vevők számára előnyös. Kizárt az összebeszélés, ami torzíthatná az árversenyt, hiszen a résztvevők nem is tudják, kik licitálnak még a termékekért.
Az árverésen csak vállalkozások, vállalkozók vehetnek részt. A regisztráció során a szervező megvizsgálja a vevők pénzügyi hátterét, annak érdekében, hogy teljes mértékben biztonságossá tegyék a vásárlási folyamatot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >