Újabb országban lépett piacra a magyar aukciós cég
A szlovák után a cseh piacon is megkezdte működését a magyar Intergavel Aukciósház. Az online ipari árverésekkel foglalkozó cég piacra lépését segítette, hogy hosszú távú, jó együttműködés alakult ki a Tesco áruházakkal. Miután a kereskedelmi lánc közép-európai üzletei regionális irányítás alá kerültek, a korábban bevált módon, online aukción értékesítik a csere, vagy üzletbezárás miatt eladásra szánt eszközöket, berendezéseket.
Hűtőberendezésekre lehet licitálni az Intergavel Aukciósház legújabb árverésén. A prágai Tesco áruházakban használt eszközökre a vásárlók az interneten tehetnek ajánlatot, a listában 122 eladó készülék szerepel – ismertette Kocsis Csaba, a szervező Intergavel Aukciósház ügyvezetője. A mintegy 130 gépet elsősorban kiskereskedők vásárolhatják meg. Az aukció március 29-én zárul. Regisztrálni és vásárolni a www.intergavel.hu címen lehet, további információk is itt találhatók.
A cég cseh piacra lépését elősegítette, hogy a magyar Tesco áruházak berendezéseit már több mint öt éve, rendszeresen online árveréseken értékesítik. Miután az áruházlánc vezetése átalakult, és az egész régió központi irányítás alá került, a sikeres gyakorlatot folytatva a hazai áruházak után előbb a szlovák, majd most a cseh boltok eszközeit is az Intergavel Aukciószervező Kft. szervezésében árusítják.
A szervező Intergavel már 10 éves tapasztalattal rendelkezik az ipari árverések területén. Kocsis Csaba elmondta, azért kedvelt ez az értékesítési forma, mert tiszta körülményeket teremt, ami mind az eladók, mind a vevők számára előnyös. Kizárt az összebeszélés, ami torzíthatná az árversenyt, hiszen a résztvevők nem is tudják, kik licitálnak még a termékekért.
Az árverésen csak vállalkozások, vállalkozók vehetnek részt. A regisztráció során a szervező megvizsgálja a vevők pénzügyi hátterét, annak érdekében, hogy teljes mértékben biztonságossá tegyék a vásárlási folyamatot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az üzemanyag- és az élelmiszerárak alakulása mérsékelte az inflációt Csehországban
Két százalékra csökkent júniusban az éves infláció Csehországban a májusi…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Májusban lassult a cseh kiskereskedelmi forgalom növekedése
Májusban immár hatodik hónapja nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >