Újabb országban lépett piacra a magyar aukciós cég
A szlovák után a cseh piacon is megkezdte működését a magyar Intergavel Aukciósház. Az online ipari árverésekkel foglalkozó cég piacra lépését segítette, hogy hosszú távú, jó együttműködés alakult ki a Tesco áruházakkal. Miután a kereskedelmi lánc közép-európai üzletei regionális irányítás alá kerültek, a korábban bevált módon, online aukción értékesítik a csere, vagy üzletbezárás miatt eladásra szánt eszközöket, berendezéseket.
Hűtőberendezésekre lehet licitálni az Intergavel Aukciósház legújabb árverésén. A prágai Tesco áruházakban használt eszközökre a vásárlók az interneten tehetnek ajánlatot, a listában 122 eladó készülék szerepel – ismertette Kocsis Csaba, a szervező Intergavel Aukciósház ügyvezetője. A mintegy 130 gépet elsősorban kiskereskedők vásárolhatják meg. Az aukció március 29-én zárul. Regisztrálni és vásárolni a www.intergavel.hu címen lehet, további információk is itt találhatók.
A cég cseh piacra lépését elősegítette, hogy a magyar Tesco áruházak berendezéseit már több mint öt éve, rendszeresen online árveréseken értékesítik. Miután az áruházlánc vezetése átalakult, és az egész régió központi irányítás alá került, a sikeres gyakorlatot folytatva a hazai áruházak után előbb a szlovák, majd most a cseh boltok eszközeit is az Intergavel Aukciószervező Kft. szervezésében árusítják.
A szervező Intergavel már 10 éves tapasztalattal rendelkezik az ipari árverések területén. Kocsis Csaba elmondta, azért kedvelt ez az értékesítési forma, mert tiszta körülményeket teremt, ami mind az eladók, mind a vevők számára előnyös. Kizárt az összebeszélés, ami torzíthatná az árversenyt, hiszen a résztvevők nem is tudják, kik licitálnak még a termékekért.
Az árverésen csak vállalkozások, vállalkozók vehetnek részt. A regisztráció során a szervező megvizsgálja a vevők pénzügyi hátterét, annak érdekében, hogy teljes mértékben biztonságossá tegyék a vásárlási folyamatot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Felszolgálhatnak medvehúst a szlovákiai vendéglők
Engedélyezték a medvehús fogyasztását Szlovákiában – jelentették szlovákiai magyar nyelvű…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >