Újabb okoseszközös fizetési megoldást használhatnak a K&H ügyfelei
Tovább bővült a K&H-nál elérhető okoseszközös fizetési megoldások tárháza: a FitBit egyes óráin is elérhető a Google Pay okosórás fizetési megoldása, így a K&H ügyfeleknek újabb eszközön is használható az érintésmentes fizetés.
A Google tavaly felvásárolta a FitBit intelligens fitnesz- és sportóragyártó céget, amely FitBit by Google néven folytatja világhódító útját. Az intelligens fitnesz- és sportórák gyártója elsőként vezette be az automatikus, vezeték nélküli szinkronizálást, specialitása a fitnesz és az egész napos tevékenységek komplex monitorozása.
– A digitalizáció hatására az ügyfelek elvárásai egyre magasabb szintre emelkedtek: az már alapvetés, hogy egy fizetési funkciónak – legyen az kártyába, mobiltelefonba vagy hordozható eszközbe integrálva – mindig, minden helyzetben, kényelmesen és megbízhatóan kell működnie. A K&H-nál elérhető Google Pay a Mastercarddal közös, megszokott, legmagasabb szintű kényelmet és biztonságot nyújtja a fizetések során – mondta Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A diákok harmada úgy látja, könnyen talál majd magának munkát
A diákok mindössze ötöde tartja európai színvonalúnak a magyarországi oktatást,…
Tovább olvasom >A K&H az SOS Gyermekfalvak fiataljait támogatja
A K&H támogatásának is köszönhetően nyílhatnak új esélyek az SOS…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >