Újabb napi fogyasztási cikkek árát csökkenti a Tesco
A britek közelgő húsvéti felkészülését segítheti, hogy a kereskedelmi vállalat 3000 termék árát mérsékli Nagy-Britanniában. Az árcsökkentés költsége több 10 millió font.
A
mostani árcsökkenés a bébiételtől a
fagyasztott pizzáig sokféle terméket felölel.
A legnépszerűbb áruk várhatóan az 1
fontért forgalmazott mirelit termékek lesznek. A
gazdasági nehézségek miatt növekszik
ugyanis azok száma, akik hónapról-hónapra
élnek, a mélyhűtött élelmiszereket viszont
hosszú ideig tudják otthon tárolni- így
amikor az embereknek több pénzük van, több
fagyasztott terméket is vásárolnak.
A Tesco
nemrég bejelentette, hogy újabb száz termékkel
bővíti saját márkás termékvonalát
és bővíti a belvárosi, alacsony árkategóriájú
termékeket forgalmazó üzletei számát
is. Elemzők szerint azonban ezek az üzletek nem jelentenek
feltétlenül sikert, hiszen a Tesco sokszor még így
sem tud a konkurenciánál olcsóbban árusítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >