Újabb nagyszabású kampány az éhezés ellen a Mastercardtól
A magyar kártyabirtokosok segítségével a Mastercard 2167 rászoruló gyerek mindennapi iskolai étkezését biztosítja idén 86 674 euró értékben, amivel Magyarország a harmadik legadakozóbb nemzetnek bizonyul a régióban – adta hírül a kártyatársaság, amely idén ősszel Magyarországon is elindította Priceless Causes jótékonysági kampányát.
Egy tranzakció = egy iskolai ebéd
Minden egyes Mastercard® kártyás fizetés, így a tanszerek megvásárlása is egy iskolai étkezést jelent egy ruandai gyermek számára. Az adományt a Mastercard állja, a kártyabirtokosoknak az adakozás nem jelent többletköltséget. A programmal Magyarországon a nagyközönség a Tesco áruházakban elhelyezett információs felületeken találkozhat augusztus 29 – szeptember 29 között.
„A gyerekek nem egyforma lehetőségekkel kezdik meg a tanévet szerte a világon. Míg itthon a szülők azon szorgoskodnak, hogy minden tanszert beszerezzenek gyermekeiknek, hogy nekik már csak a tanulásra kelljen koncentrálniuk, Ruandában az iskolai ebéd biztosítása is gondot jelent. Most viszont van lehetőség a változtatásra. A magyar kártyabirtokosoknak mindössze annyi a teendőjük, hogy használják a bankkártyájukat, amikor tanszert, vagy bármilyen más terméket vagy szolgáltatást vásárolnak. Ezzel valódi változást hozhatnak egy gyermek életében, hiszen a Mastercard minden kártyás vásárlás után egy iskolai ebédnek megfelelő összeget adományoz a Világélelmezési Programnak – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Mastercard 2012 óta működik együtt az ENSZ Világélelmezési Programjával (WFP), és innovatív megoldásokkal segít létrehozni egy olyan világot, amelyben nincs éhezés. A kártyatársaság idén is több közép- és kelet-európai országban indítja el a Priceless Causes kampányát, így támogatva a Világélelmezési Program keretében megvalósuló iskolai étkeztetési programot Ruandában. A társaság összesen több mint 3,5 millió adag étel értékének megfelelő összeget kíván adományozni több ezer rászoruló iskolásnak, ezzel is hozzájárulva, hogy a gyerekek hosszú távon az oktatási rendszerben maradjanak. A program a helyi gazdálkodóknak is segít, hiszen ők biztosíthatják a helyi élelmiszereket az iskolai étkeztetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >