Újabb nagyszabású kampány az éhezés ellen a Mastercardtól
A magyar kártyabirtokosok segítségével a Mastercard 2167 rászoruló gyerek mindennapi iskolai étkezését biztosítja idén 86 674 euró értékben, amivel Magyarország a harmadik legadakozóbb nemzetnek bizonyul a régióban – adta hírül a kártyatársaság, amely idén ősszel Magyarországon is elindította Priceless Causes jótékonysági kampányát.
Egy tranzakció = egy iskolai ebéd
Minden egyes Mastercard® kártyás fizetés, így a tanszerek megvásárlása is egy iskolai étkezést jelent egy ruandai gyermek számára. Az adományt a Mastercard állja, a kártyabirtokosoknak az adakozás nem jelent többletköltséget. A programmal Magyarországon a nagyközönség a Tesco áruházakban elhelyezett információs felületeken találkozhat augusztus 29 – szeptember 29 között.
„A gyerekek nem egyforma lehetőségekkel kezdik meg a tanévet szerte a világon. Míg itthon a szülők azon szorgoskodnak, hogy minden tanszert beszerezzenek gyermekeiknek, hogy nekik már csak a tanulásra kelljen koncentrálniuk, Ruandában az iskolai ebéd biztosítása is gondot jelent. Most viszont van lehetőség a változtatásra. A magyar kártyabirtokosoknak mindössze annyi a teendőjük, hogy használják a bankkártyájukat, amikor tanszert, vagy bármilyen más terméket vagy szolgáltatást vásárolnak. Ezzel valódi változást hozhatnak egy gyermek életében, hiszen a Mastercard minden kártyás vásárlás után egy iskolai ebédnek megfelelő összeget adományoz a Világélelmezési Programnak – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Mastercard 2012 óta működik együtt az ENSZ Világélelmezési Programjával (WFP), és innovatív megoldásokkal segít létrehozni egy olyan világot, amelyben nincs éhezés. A kártyatársaság idén is több közép- és kelet-európai országban indítja el a Priceless Causes kampányát, így támogatva a Világélelmezési Program keretében megvalósuló iskolai étkeztetési programot Ruandában. A társaság összesen több mint 3,5 millió adag étel értékének megfelelő összeget kíván adományozni több ezer rászoruló iskolásnak, ezzel is hozzájárulva, hogy a gyerekek hosszú távon az oktatási rendszerben maradjanak. A program a helyi gazdálkodóknak is segít, hiszen ők biztosíthatják a helyi élelmiszereket az iskolai étkeztetéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >