Újabb nagyszabású kampány az éhezés ellen a Mastercardtól
A magyar kártyabirtokosok segítségével a Mastercard 2167 rászoruló gyerek mindennapi iskolai étkezését biztosítja idén 86 674 euró értékben, amivel Magyarország a harmadik legadakozóbb nemzetnek bizonyul a régióban – adta hírül a kártyatársaság, amely idén ősszel Magyarországon is elindította Priceless Causes jótékonysági kampányát.
Egy tranzakció = egy iskolai ebéd
Minden egyes Mastercard® kártyás fizetés, így a tanszerek megvásárlása is egy iskolai étkezést jelent egy ruandai gyermek számára. Az adományt a Mastercard állja, a kártyabirtokosoknak az adakozás nem jelent többletköltséget. A programmal Magyarországon a nagyközönség a Tesco áruházakban elhelyezett információs felületeken találkozhat augusztus 29 – szeptember 29 között.
„A gyerekek nem egyforma lehetőségekkel kezdik meg a tanévet szerte a világon. Míg itthon a szülők azon szorgoskodnak, hogy minden tanszert beszerezzenek gyermekeiknek, hogy nekik már csak a tanulásra kelljen koncentrálniuk, Ruandában az iskolai ebéd biztosítása is gondot jelent. Most viszont van lehetőség a változtatásra. A magyar kártyabirtokosoknak mindössze annyi a teendőjük, hogy használják a bankkártyájukat, amikor tanszert, vagy bármilyen más terméket vagy szolgáltatást vásárolnak. Ezzel valódi változást hozhatnak egy gyermek életében, hiszen a Mastercard minden kártyás vásárlás után egy iskolai ebédnek megfelelő összeget adományoz a Világélelmezési Programnak – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Mastercard 2012 óta működik együtt az ENSZ Világélelmezési Programjával (WFP), és innovatív megoldásokkal segít létrehozni egy olyan világot, amelyben nincs éhezés. A kártyatársaság idén is több közép- és kelet-európai országban indítja el a Priceless Causes kampányát, így támogatva a Világélelmezési Program keretében megvalósuló iskolai étkeztetési programot Ruandában. A társaság összesen több mint 3,5 millió adag étel értékének megfelelő összeget kíván adományozni több ezer rászoruló iskolásnak, ezzel is hozzájárulva, hogy a gyerekek hosszú távon az oktatási rendszerben maradjanak. A program a helyi gazdálkodóknak is segít, hiszen ők biztosíthatják a helyi élelmiszereket az iskolai étkeztetéshez.
További információ: http://www.mastercard.com/hu/consumer/world-food-program.html
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >GKID eTOPLISTA 2023: Változatlan élmezőny, változó erőviszonyok
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >