Újabb nagyszabású kampány az éhezés ellen a Mastercardtól
A magyar kártyabirtokosok segítségével a Mastercard 2167 rászoruló gyerek mindennapi iskolai étkezését biztosítja idén 86 674 euró értékben, amivel Magyarország a harmadik legadakozóbb nemzetnek bizonyul a régióban – adta hírül a kártyatársaság, amely idén ősszel Magyarországon is elindította Priceless Causes jótékonysági kampányát.
Egy tranzakció = egy iskolai ebéd
Minden egyes Mastercard® kártyás fizetés, így a tanszerek megvásárlása is egy iskolai étkezést jelent egy ruandai gyermek számára. Az adományt a Mastercard állja, a kártyabirtokosoknak az adakozás nem jelent többletköltséget. A programmal Magyarországon a nagyközönség a Tesco áruházakban elhelyezett információs felületeken találkozhat augusztus 29 – szeptember 29 között.
„A gyerekek nem egyforma lehetőségekkel kezdik meg a tanévet szerte a világon. Míg itthon a szülők azon szorgoskodnak, hogy minden tanszert beszerezzenek gyermekeiknek, hogy nekik már csak a tanulásra kelljen koncentrálniuk, Ruandában az iskolai ebéd biztosítása is gondot jelent. Most viszont van lehetőség a változtatásra. A magyar kártyabirtokosoknak mindössze annyi a teendőjük, hogy használják a bankkártyájukat, amikor tanszert, vagy bármilyen más terméket vagy szolgáltatást vásárolnak. Ezzel valódi változást hozhatnak egy gyermek életében, hiszen a Mastercard minden kártyás vásárlás után egy iskolai ebédnek megfelelő összeget adományoz a Világélelmezési Programnak – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Mastercard 2012 óta működik együtt az ENSZ Világélelmezési Programjával (WFP), és innovatív megoldásokkal segít létrehozni egy olyan világot, amelyben nincs éhezés. A kártyatársaság idén is több közép- és kelet-európai országban indítja el a Priceless Causes kampányát, így támogatva a Világélelmezési Program keretében megvalósuló iskolai étkeztetési programot Ruandában. A társaság összesen több mint 3,5 millió adag étel értékének megfelelő összeget kíván adományozni több ezer rászoruló iskolásnak, ezzel is hozzájárulva, hogy a gyerekek hosszú távon az oktatási rendszerben maradjanak. A program a helyi gazdálkodóknak is segít, hiszen ők biztosíthatják a helyi élelmiszereket az iskolai étkeztetéshez.
További információ: http://www.mastercard.com/hu/consumer/world-food-program.html
Kapcsolódó cikkeink
Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >