Újabb minőségi garancia a SPAR-nál
Idén is teljesítette a Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány logisztikai részének (IFS Logistics Standard) legmagasabb szintű elvárásait a SPAR. A 2014-ben megszerzett, s évente sikeresen megújított önkéntes minősítéssel az áruházlánc biztosítja az üzlethálózat igényeinek megfelelő kiszolgálást, a vevői szempontokon alapuló fejlesztési folyamatokat, az esetlegesen előforduló hibák azonnali, gyors és hatékony kezelését.
– A SPAR nemcsak üzleteiben, hanem azok logisztikai hátterében is kiemelten kezeli a minőségi szolgáltatást, hiszen több mint négyszáz áruház biztonságos és minőségi termékekkel történő kiszolgálásáról kell gondoskodnia nap mint nap – mondta Maczelka Márk, kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >