Újabb magyar termékekkel bővül a Lidl kínálata
A Lidl 2013-ban elindított magyar beszállítói programjának hatására folyamatosan bővül az áruházaiban a magyar termékek kínálata és aránya. A halakat beszállítókkal való sikeres együttműködés eredményeként holnaptól friss harcsafilével és pontyszeletekkel gyarapodik a magyar termékek száma.
Idén márciusban indította el a Lidl Magyarország a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, melynek célja, hogy 2014-re 60 százalékra növelje üzleteiben a magyar termékek jelenlegi 54 százalékos arányát. A program eredményeként dinamikus növekedést tapasztal a Lidl a beszállítói jelentkezések tekintetében, nem csak a magyar termékek aránya, hanem a kínálat szélessége is növekszik az új beszállítókkal való együttműködések eredményeképp. Ennek köszönhető, hogy a közeljövőben friss halakkal is találkozhatnak a vásárlók a diszkont áruházlánc üzleteiben.
„Számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink igényeit a lehető legszélesebb körben elégítsük ki. Ennek köszönhető a folyamatosan bővítjük kínálatunkat, nagy hangsúlyt fektetve a kiváló minőségű magyar termékekre” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
Csütörtöktől friss harcsafilé és pontyszeletek érhetőek el a Lidl áruházakban, a friss halkínálat a közeljövőben tovább bővül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >