Újabb magyar termékek a nyugat-magyarországi Tesco áruházakban
Újabb magyar specialitásokkal bővül a Tesco kínálata. Az áruházlánc júniusban folytatott párbeszédet nyugat-magyarországi kis- és középvállalkozásokkal, így október 4-től 23 regionális beszállító több mint 80 terméke kerül a Tesco polcaira.
A Tesco-Global Áruházak Zrt., mint a hazai beszállítók legnagyobb partnere (közel 800 magyar beszállítóval áll kapcsolatban) 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat elsőként Hajdú-Bihar, Borsod-Abaúj-Zemplén és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékből hívott meg lehetséges beszállítókat arra a fórumra, ahol a kis és középvállalkozások bemutathatták cégüket, termékeiket és termelési kapacitásukat. A Regionális Beszállítói Fórumot követően 2010 márciusától 15 vállalkozás 52 új terméke kapható Kelet-Magyarország Tesco hipermarket áruházaiban.
A kezdeményezés második állomása Sopron volt. 2010. június 3-án a Tesco képviselői négy megye, Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megye kis- és középvállalkozóival kezdeményeztek párbeszédet. A fogyasztói igényeket figyelembe véve a következő termékkategóriákat előállító cégeket várták a Beszállítói Fórumra: csemege hús, tejtermék, pékáru, tésztafélék, konzervek, malomipari termékek, valamint olaj, bor és ásványvizek.
A nyugat-magyarországi regionális termelőket, KKV-ket támogató programnak köszönhetően október 4-től 23 új regionális beszállító több mint 80 hazai terméke kapható az érintett négy megye győri, mosonmagyaróvári, soproni, szombathelyi, zalaegerszegi, nagykanizsai és veszéprémi Tesco hipermarketjében, az országos választékon túlmenően.
Az új termékeket kivétel nélkül a régióban működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is találhatók közöttük, mint a bio olaj, rozsos parasztkenyér, almachips vagy sajtos kolbász.
A Tesco a Regionális Beszállítói Fórumokkal arra törekszik, hogy támogassa a magyar kis- és középvállalkozások fejlődését, munkahelyek teremtését, megtartását valamint elősegítse, hogy a hazai termékek egyre nagyobb szerepet játsszanak a nemzeti és lehetőség szerint akár a nemzetközi piacokon is.
Az együttműködés nem csak a kisebb, helyi beszállítók számára jelent kiváló lehetőséget, hanem azon vásárlók számára is előnyös, akik hazai termékekhez szeretnének kedvező áron hozzájutni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >