Újabb magyar márka került a Márkához
A Márka Üdítőgyártó Kft. idei kapacitás- és egyben gyártástechnológiai fejlesztésének, valamint beruházásának következő lépése, hogy a portfólióját is bővíti. A vállalat gyártja legújabb alumíniumdobozos gépsorán és forgalmazza az Adrenalin energiaital-családot 2023. február 1-től.
„Ahogy a Márkáéban is, hiszünk a magyar brand-ek erejében és értékében. Büszkék vagyunk rá, hogy a Gyöngy üdítőital védjegye után, az Adrenalin brand is a portfóliónkba került.”
– számol be Pécskövi Tibor ügyvezető és tulajdonostárs.
A Gyöngy szénsavas üdítőitalaikat új köntösben, új ízekben és receptúrákkal indították útjukra az elmúlt időszakban a magyar FMCG piacon. Célkitűzésük, hogy az ismert energiaitalcsaládot is megújult formájában, mind belföldi, mind export piacaikon, disztribúciós hálózatuk segítségével sikeresen piacra dobják a jövő év elején.
„A termék- és csomagolásfejlesztés, valamint az arculattervezés a szerződéskötés óta stratégiaiból, szerelemprojektbe fordult át a munkacsoportunkban.”
– egészíti ki Horváth Adrienn marketing igazgató.
Az új ízélményekhez új imidzset és egyben szlogent is párosítanak az új brand-tulajdonosok. Az Adrenalin energy drink arculatának és a csomagolásának tervezésre meghívásos tendert írt ki a Márka marketing csapata; a kiválasztott nyertes munkát pedig a győri RAW Agency nyújtotta be. A két cég először működik együtt, és mindkét fél maximálisan elhivatott, hogy új fejezetet nyissanak az energiaitalpiacon.
Kapcsolódó cikkeink
A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >Adrenalin Classic Energiaital – Megújult csomagolásdizájn és receptúra
A termék előnye a megújult csomagolása, ami nem csak formabontó…
Tovább olvasom >Szénsavas üdítők és szörpök viharos piaci hullámokon
A szénsavas üdítők és a szörpök piacán a magas infláció, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >