Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok
Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.
Ismét lehet jelentkezni a Start it @K&H inkubációs programba, Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátorába, amely jelenleg több mint 20 csapatot mentorál aktívan 6-18 hónapig. „A tavalyi évben a Start it @K&H-ban működő startupok több mint 500 millió forint tőkebefektetést kaptak a piacról. Legsikeresebb csapataink között említhetjük a hőtárolási megoldást fejlesztő HeatVentors, a Pitch@Palace verseny nemzetközi döntőjébe jutó Cogito, a futárszolgáltatást forradalmasító ViddL, vagy a bevásárlókosarak összehasonlítását segítő Smartkosár csapatát. Jól látható, hogy a megfelelő szakmai segítség komoly eredményeket és befektetői bizalmat eredményezhet, e nélkül viszont a többség nem, vagy csak nagyon nehezen jut el addig, hogy nemzetközi sikereket érjen el. Az innovatív ötlet és az induló csapat elkötelezettsége, lelkesedése jó kiindulási alap, önmagában azonban nem elegendő a sikerhez, hiszen szükség van azokra a szakértőkre is, akik velük együtt gondolkodva, a startupok igényeihez igazított segítséget tudnak nyújtani” – hívta fel a figyelmet a startupok legnagyobb problémájára Németh Balázs divízióvezető, a Start it @K&H inkubátorprogram vezetője. A több mint egy évvel ezelőtt indított inkubátorprogramban eddig mindösszesen 23 startup kapott szakmai támogatást és mentorálást, aminek köszönhetően szinte mindegyikük több lépcsőt is ugrott a fejlődésben, így a validálástól és a prototípus megalkotásától mára ténylegesen eljutott a piacra lépésig.
A Start it @K&H inkubátor a többi hasonló programtól eltérően iparági megkötések nélkül várja a jelentkezőket. „Startup-portfóliónk már most is igen széles skálán mozog, hiszen – többek között – fintech, IT-biztonsági, e-sport és HR technológiával foglalkozó csapataink is vannak. Ennek megfelelően inkubátorunk rendkívül sok iparágat képvisel mind a startupok, mind a mentorok és együttműködő partnerek tekintetében. Folyamatosan bővítjük mentorcsapatunkat, így a jövőben az Unileverrel is közösen dolgozunk. A startupok fejlesztési igényeit pedig ezentúl a Google is támogatja felhőszolgáltatási partnerként. Jelenleg úgy látjuk, hogy a többi iparág mellett főként az FMCG szektorban és az orvos technológiában (medtech) van a legnagyobb fejlődési potenciál, ezért mindent megteszünk, hogy a más szektorokból érkező csapatok mellett számukra is a lehető legtöbb szakmai segítséget nyújtsuk” – tette hozzá Németh Balázs.
A programba 2019. március 20-ig lehet jelentkezni, azonban már ez előtt is érdemes felvenni a kapcsolatot az inkubátorral. A vállalkozó kedvű csapatoknak február 28-án egy infoest keretében személyesen is lehetőségük lesz találkozni és megismerni a már bent működő startupokat, és az őket támogató mentorokat is. Az esemény emellett abban is segítséget nyújthat, hogy hogyan érdemes összeállítani a pályázati anyagot.
jelentkezés és bővebb információ: startitkh.hu
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni
Markánsan eltérően ítélik meg a középkorúak a lakásbérlést, mint lakhatási…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran…
Tovább olvasom >K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >