Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL
Ahogy azt a HELL ENERGY-től már megszokhatta az energiaital-kedvelő közönség, a piacvezető gyártó időről-időre újdonságokkal bővíti termékkínálatát, hogy maradéktalanul kiszolgálhassa a fogyasztók igényeit. A HELL STRONG Focus tavalyi sikerén felbuzdulva idén újabb innovatív terméket dobott piacra a magyar energiaitalgyártó cég, mely mellé sikeres sportolókat és közkedvelt arcokat állított, akik büszkén beszéltek az együttműködésről a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Ismerős arcok lepték el csütörtökön a kora délutáni órákban a Naphegy Éttermet. Tehetséges sportolók és kedvelt közéleti személyiségek érkeztek az impozáns helyszínre, hogy bemutassák a nagyközönségnek a HELL ENERGY legújabb termékét.
„Majd holnap elmegyek futni! Holnap előveszem a biciklit! Holnaptól eljárok edzeni! – ugye ismerősen csengenek ezek a mondatok? Habár szerencsére kezd megváltozni az emberek életstílusa Magyarországon, sokszor pont a rendszeres testmozgás bevezetése az, amelyre nehezen vesszük rá magunkat, pedig ez elengedhetetlen a változáshoz. Ráadásul a rendszeres testmozgás, ami stresszcsökkentő hatással bír, javítja az életminőséget és pozitív hatással van a közérzetre is*.” – ezekkel a szavakkal kezdte a sajtótájékoztatót Tóth Eszter Anna, a HELL PR igazgatója.
Az új energiaital, a HELL ENERGY Active különlegessége, hogy BCAA aminosavakat és L-karnitint tartalmaz, valamint 60%-kal** kevesebb cukorral készül, a szokásos ötféle B-vitamin mellett. A citrusízű termék kampányában a gyártó arra buzdít mindenkit, hogy kezdjünk el végre tenni magunkért, legyünk fittek, aktívak, mozogjunk minél többet.
A csütörtöki tájékoztatón bemutatkoztak a márka új arcai is – Kucsera Gábor, Szabó András ’Csuti’ és Rubint Rella is elmondták, hogyan tudják beépíteni a rendszeres testedzést a mindennapjaikba az üzleti élet, a munka, a család és az iskola mellett.
„Szerettünk volna a termék mellé olyan arcokat állítani, akik hitelesek és tudnak azonosulni a branddel. Ez nagyon fontos kritérium volt számunkra, mert hiszünk abban, hogy csak így lehet sikeres egy együttműködés.” – mondta Pantl Péter, a cég marketingigazgatója. „Azt gondolom, sikerült megtalálnunk ezeket az embereket. Már a megkeresésünk előtt is mindannyian lelkesen fogyasztották termékeinket és külön büszkék rá, hogy egy olyan márkát képviselhetnek, amely Magyarországról indult és jelenleg a világ egyik legnagyobb energiaital gyártója.”
A rendezvényen találkozhattunk a HELL többi influencerével is, úgy, mint Oczella Eszter, Kocsis Alexandra és GoodLike, valamint szót kaptak a HELL Racing Team nagyjai is – Szőnyi Ferenc és Kunkli Tivadar motivációikról beszéltek, és arról, hogy soha nem késő elkezdeni; a kor bizony nem lehet kifogás, hogy belevágjunk a rendszeres sportolásba. Az ifjabb HRT tagok, Tassi Attila, Koncz Attila és Hegedűs László ’Hege’, pedig csak megerősíteni tudták a rendszeresség és a kitartás jelentőségét ezen a területen.
A HELL ENERGY Active október második hetétől kapható az üzletekben.
*Forrás: EU Physical Activity Guidelines
**60%-kal csökkentett cukortartalom a megszokott 10,9g/100ml-hez képest
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >