Újabb környezetbarát megoldással állt elő az Auchan
Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók.
Az Auchan fenntarthatósági stratégiájának részeként már korábban is jelentős környezetbarát intézkedéseket valósított meg, így például jóval a jogszabályi kötelezettség előtt kivonta kínálatából az egyszer használatos műanyagtermékeket, az egyszer használatos bevásárlótáskák helyett bevásárló kartondobozzal, újrahasznosítható papír- és többször használatos műanyag táskákkal, illetve a 100%-ban lebomló bevásárlótáskákkal várja vásárlóit. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsosztályon bevezették a környezetbarát, többször használatos, könnyen tisztítható, egyszerre hat termék tárolására is alkalmas gyümölcs- és zöldségtáskákat; a mosható, három darabos Retasakokat; illetve a 100 %-ban lebomló, biológiai alapanyagokból készült zacskókat. Mindezek mellett pedig már ruhaneműből is válogathatunk környezetbarát megoldásokat.
Ennek a stratégiának egy következő állomását jelentik a mosható, többször használatos biopamut tasakok, amelyekben a pékárukat vihetjük haza. Az új csomagolóeszközök két méretben, 30×30 és 30×45 centiméteres változatban érhetők el, és 299 és 349 forintos áron vásárolhatók meg. Az újrafelhasználást a vállalat praktikus megoldással segíti, a vonalkódot ugyanis a tasakok oldalán helyezték el, így az első használatot követően egyszerűen levágható. A terméket az Auchan csomagolásmentesen helyezi ki az áruházakba, amivel szintén erősítik a környezetvédelem irányába tett lépéseiket, emellett pedig praktikus megoldás is, hiszen a vásárlók azonnal beletehetik a pékárukat.
„Az Auchannál folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára minél több fenntartható megoldást kínáljunk. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsrészlegünkön vezettünk be három környezetbarát csomagolóeszközt, idén tavasztól pedig már a pékáruk vásárlásához is alternatív, fenntartható megoldást kínálunk vásárlóinknak. A biopamut tasakjainkra különösen büszkék vagyunk, hiszen igyekeztünk úgy megalkotni őket, hogy ezzel a választással ne csak óvjuk a környezetünket, hanem vásárlóink számára dizájnos megoldást kínáljunk” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >