Újabb környezetbarát megoldással állt elő az Auchan
Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók.
Az Auchan fenntarthatósági stratégiájának részeként már korábban is jelentős környezetbarát intézkedéseket valósított meg, így például jóval a jogszabályi kötelezettség előtt kivonta kínálatából az egyszer használatos műanyagtermékeket, az egyszer használatos bevásárlótáskák helyett bevásárló kartondobozzal, újrahasznosítható papír- és többször használatos műanyag táskákkal, illetve a 100%-ban lebomló bevásárlótáskákkal várja vásárlóit. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsosztályon bevezették a környezetbarát, többször használatos, könnyen tisztítható, egyszerre hat termék tárolására is alkalmas gyümölcs- és zöldségtáskákat; a mosható, három darabos Retasakokat; illetve a 100 %-ban lebomló, biológiai alapanyagokból készült zacskókat. Mindezek mellett pedig már ruhaneműből is válogathatunk környezetbarát megoldásokat.
Ennek a stratégiának egy következő állomását jelentik a mosható, többször használatos biopamut tasakok, amelyekben a pékárukat vihetjük haza. Az új csomagolóeszközök két méretben, 30×30 és 30×45 centiméteres változatban érhetők el, és 299 és 349 forintos áron vásárolhatók meg. Az újrafelhasználást a vállalat praktikus megoldással segíti, a vonalkódot ugyanis a tasakok oldalán helyezték el, így az első használatot követően egyszerűen levágható. A terméket az Auchan csomagolásmentesen helyezi ki az áruházakba, amivel szintén erősítik a környezetvédelem irányába tett lépéseiket, emellett pedig praktikus megoldás is, hiszen a vásárlók azonnal beletehetik a pékárukat.
„Az Auchannál folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára minél több fenntartható megoldást kínáljunk. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsrészlegünkön vezettünk be három környezetbarát csomagolóeszközt, idén tavasztól pedig már a pékáruk vásárlásához is alternatív, fenntartható megoldást kínálunk vásárlóinknak. A biopamut tasakjainkra különösen büszkék vagyunk, hiszen igyekeztünk úgy megalkotni őket, hogy ezzel a választással ne csak óvjuk a környezetünket, hanem vásárlóink számára dizájnos megoldást kínáljunk” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >