Folytatódik a Hol vagy, Kajla? matricagyűjtő-album sorozat a SPAR-ban
Két éve az áruházlánc csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kezdeményezéséhez, amelyben a gyerekek játékos formában ismerkedhettek meg hazánk nevezetességeivel. A gyűjtőalbum második kötetének idei megjelenésével újabb családi kalandozások várnak az alsós diákokra, akik új élményekkel, ismeretekkel gazdagodhatnak, miközben pontokat gyűjtenek.
A Magyar Turisztikai Ügynökségnek az általános iskola alsó tagozatos tanulói számára 2019-ben indított egyedi honismereti, természetjáró „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kampánya nagy sikert aratott a diákok és szüleik, illetve tanáraik körében. Ennek a programnak volt a része egy matricagyűjtő-album, amely a SPAR Magyarország üzleteiben is megjelent és népszerűvé vált. A kedvező fogadtatásra és a fokozott érdeklődésre való tekintettel a program 2021-ben folytatódik, hozzá kapcsolódóan a vállalat áruházaiba kerül az album második kötete is.
„Családi alapítású vállalatunk számára fontosak az olyan értékek, mint a gyermekek szabadidejének tartalmas eltöltése, illetve a magyar környezeti és építészettörténeti örökség védelme és népszerűsítése. Természetesnek éreztük, hogy a kisiskolások játékos nevelési és oktatási programjában részt vegyünk. Azért csatlakoztunk idén a „Hol vagy, Kajla?” program folytatásához is, hogy az új matricagyűjtő-albummal újabb élményeket szerezzünk a gyerekeknek és szüleiknek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A Kajla-album második kötetében a gyűjtők újabb páratlan látnivalókról olvashatnak Magyarország egész területéről. A kíváncsi vizslakölyök az összes megyét felkeresi és mindenhol két-két nevezetességhez kalauzolja a kalandvágyó utazókat. A lapokon ezúttal kiemelt szerepet kapnak a természeti kincseink, a kirándulni szeretők örömére. Minden úti célhoz a matricák mellett játékok és fejtörők is tartoznak.
Az országos akció és a hozzá kapcsolódó játékok aktivitásra is ösztönzik a kisdiákokat: ha megtetszettek nekik azok a helyszínek, ahol az előttük csavargó Kajla kutya is megfordult, arra buzdítják őket, látogassanak el ők is oda. A kezdeményezés a Kajla útlevélre és egy telefonos applikációra épül, amellyel a gyermekek megyénként két-két fontos turisztikai célpontot kereshetnek fel a szüleikkel.
A vizslakölyköt már sokan ismerik, hiszen az elmúlt két évben minden magyar alsó tagozatos tanulónak – és testvéreiknek, családjaiknak – számtalan kalandban volt része vele. A diákok játékos formában rengeteg új ismeretet szereztek hazánkról. A program változatos utazási és tanulási módokat és lehetőségeket kínált: Kajla útlevél, díjmentes – busz-, hajó- és vonat- – utazás, memóriajáték, mobilapplikáció többjátékos móddal, online családi bajnokság, Kajla-körök és Kajla-karikák, Kajla Suli, összeállítható makettek Magyarország térképpel.
A SPAR áruházaiban a 2021. március 11. és május 12. között tartó promóció során kétszáz matricát lehet összegyűjteni a „Hol vagy, Kajla?” album második kötetében. A matricagyűjtő-albumot 1999 forintos normál áron lehet beszerezni, de 3000 forint feletti vásárlás esetén a pénztárnál a vásárló egy kasszakupont kap, amely 999 forintos kedvezményes árat biztosít. Egy matricacsomagot, amely öt albumba ragasztható matricát tartalmaz, 69 forintért lehet megvásárolni. Minden matricacsomag emellett egy értékes kupont is tartalmaz: 25%-os termékkupont, vagy 5000 forint feletti vásárlás esetén 500 forint, illetve 10 000 forint feletti vásárlás esetén 1000 forint engedményt biztosító kupont. A matricagyűjtő akcióban a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházak vesznek részt.
A promócióval kapcsolatban minden információ – érdekesség, tudnivaló, a cserélgetési lehetőség módja – megtalálható a kajla.spar.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >