Újabb cégek csatlakoztak a Hungast HAMM programjához
A 2000-ben létrejött Hungast Csoportnak közel 200 ezer fogyasztója van naponta. Ebből 130 ezren a gyermekétkeztetésben, a többiek a munkahelyükön, illetve a szociális ellátóhálózatban veszik igénybe a szolgáltatásait. A cég most kapta meg a Magyar Szolgáltatás védjegyet, az általa elindított HAMM program pedig újabb stratégiai partnerekkel, a Detki Keksszel és a Szobi Italgyártóval bővül.
A Hungast mindig is igyekezett magyar alapanyagot felhasználni, tehát ez már bevett gyakorlatunk volt, amikor 2017 őszén hivatalosan is meghirdettük a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán (HAMM) programot. Célként tűztük ki, hogy amit csak lehet, magyar termelőktől, gyártóktól szerezzünk be. Egy konferenciát is szenteltünk a témának. Ott emeltük stratégiai partnerség szintjére a már jó ideje létező együttműködésünket a Gyermelyivel és az Univerrel – mondta Enyedi Csaba kommunikációs igazgató.
A magyar termelők preferálásával a magyar gazdaságot is fejlesztjük, ugyanakkor az is meggyőződésünk, hogy
sokkal jobb azoknak a termékeknek a beltartalmi értéke, amelyeket itthonról tudunk beszerezni. A Magyar Szolgáltatás védjegyünkbe beletartozik, hogy több mint háromezer dolgozót foglalkoztatunk, és mindegyikük Magyarországon adózik – tette hozzá a kommunikációs igazgató.
A védjegy is témája lesz a Hungast novemberi konferenciájának, ahol a HAMM program új belépőit is köszöntik. A Detki Keksz és a Szobi Italgyártó már biztosan közöttük lesz. A partnerséget egyrészt komoly szakmai együttműködésnek kell megelőznie, másrészt a Hungast nagy megrendelőként azt is el kívánja érni, hogy ha kell, az egyébként is jó minőségű termékeiken tovább javítsanak.
Ugyanis a gyermekétkeztetésben olyan élelmiszer-biztonsági és táplálkozás-egészségügyi szabályoknak kell megfelelni, amelyek a kereskedelmi vendéglátásban nem feltétlenül jelennek meg. A konferencia legfontosabb üzenete, hogy a szolgáltatási minőségből nem szabad engedni, még a nagyobb nyereség érdekében sem – emelte ki Enyedi Csaba. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Capsicum Club az Univertől
Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >