Újabb cégek csatlakoztak a Hungast HAMM programjához
A 2000-ben létrejött Hungast Csoportnak közel 200 ezer fogyasztója van naponta. Ebből 130 ezren a gyermekétkeztetésben, a többiek a munkahelyükön, illetve a szociális ellátóhálózatban veszik igénybe a szolgáltatásait. A cég most kapta meg a Magyar Szolgáltatás védjegyet, az általa elindított HAMM program pedig újabb stratégiai partnerekkel, a Detki Keksszel és a Szobi Italgyártóval bővül.

Enyedi Csaba
kommunikációs igazgató
Hungast
A Hungast mindig is igyekezett magyar alapanyagot felhasználni, tehát ez már bevett gyakorlatunk volt, amikor 2017 őszén hivatalosan is meghirdettük a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán (HAMM) programot. Célként tűztük ki, hogy amit csak lehet, magyar termelőktől, gyártóktól szerezzünk be. Egy konferenciát is szenteltünk a témának. Ott emeltük stratégiai partnerség szintjére a már jó ideje létező együttműködésünket a Gyermelyivel és az Univerrel – mondta Enyedi Csaba kommunikációs igazgató.
A magyar termelők preferálásával a magyar gazdaságot is fejlesztjük, ugyanakkor az is meggyőződésünk, hogy
sokkal jobb azoknak a termékeknek a beltartalmi értéke, amelyeket itthonról tudunk beszerezni. A Magyar Szolgáltatás védjegyünkbe beletartozik, hogy több mint háromezer dolgozót foglalkoztatunk, és mindegyikük Magyarországon adózik – tette hozzá a kommunikációs igazgató.
A védjegy is témája lesz a Hungast novemberi konferenciájának, ahol a HAMM program új belépőit is köszöntik. A Detki Keksz és a Szobi Italgyártó már biztosan közöttük lesz. A partnerséget egyrészt komoly szakmai együttműködésnek kell megelőznie, másrészt a Hungast nagy megrendelőként azt is el kívánja érni, hogy ha kell, az egyébként is jó minőségű termékeiken tovább javítsanak.
Ugyanis a gyermekétkeztetésben olyan élelmiszer-biztonsági és táplálkozás-egészségügyi szabályoknak kell megfelelni, amelyek a kereskedelmi vendéglátásban nem feltétlenül jelennek meg. A konferencia legfontosabb üzenete, hogy a szolgáltatási minőségből nem szabad engedni, még a nagyobb nyereség érdekében sem – emelte ki Enyedi Csaba. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország nagyot lépett előre az élelmiszer-önellátás terén
Az utóbbi évek igen súlyos válságai bebizonyították, hogy az élelmiszerellátás…
Tovább olvasom >Liszt, tojás… és egy csipetnyi kreativitás
Egyediségre, különbözőségre, ötletekre van szükségük a tésztamárkáknak, hogy az elkerülhetetlen…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >