Újabb cégek csatlakoztak a Hungast HAMM programjához
A 2000-ben létrejött Hungast Csoportnak közel 200 ezer fogyasztója van naponta. Ebből 130 ezren a gyermekétkeztetésben, a többiek a munkahelyükön, illetve a szociális ellátóhálózatban veszik igénybe a szolgáltatásait. A cég most kapta meg a Magyar Szolgáltatás védjegyet, az általa elindított HAMM program pedig újabb stratégiai partnerekkel, a Detki Keksszel és a Szobi Italgyártóval bővül.

Enyedi Csaba
kommunikációs igazgató
Hungast
A Hungast mindig is igyekezett magyar alapanyagot felhasználni, tehát ez már bevett gyakorlatunk volt, amikor 2017 őszén hivatalosan is meghirdettük a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán (HAMM) programot. Célként tűztük ki, hogy amit csak lehet, magyar termelőktől, gyártóktól szerezzünk be. Egy konferenciát is szenteltünk a témának. Ott emeltük stratégiai partnerség szintjére a már jó ideje létező együttműködésünket a Gyermelyivel és az Univerrel – mondta Enyedi Csaba kommunikációs igazgató.
A magyar termelők preferálásával a magyar gazdaságot is fejlesztjük, ugyanakkor az is meggyőződésünk, hogy
sokkal jobb azoknak a termékeknek a beltartalmi értéke, amelyeket itthonról tudunk beszerezni. A Magyar Szolgáltatás védjegyünkbe beletartozik, hogy több mint háromezer dolgozót foglalkoztatunk, és mindegyikük Magyarországon adózik – tette hozzá a kommunikációs igazgató.
A védjegy is témája lesz a Hungast novemberi konferenciájának, ahol a HAMM program új belépőit is köszöntik. A Detki Keksz és a Szobi Italgyártó már biztosan közöttük lesz. A partnerséget egyrészt komoly szakmai együttműködésnek kell megelőznie, másrészt a Hungast nagy megrendelőként azt is el kívánja érni, hogy ha kell, az egyébként is jó minőségű termékeiken tovább javítsanak.
Ugyanis a gyermekétkeztetésben olyan élelmiszer-biztonsági és táplálkozás-egészségügyi szabályoknak kell megfelelni, amelyek a kereskedelmi vendéglátásban nem feltétlenül jelennek meg. A konferencia legfontosabb üzenete, hogy a szolgáltatási minőségből nem szabad engedni, még a nagyobb nyereség érdekében sem – emelte ki Enyedi Csaba. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >