Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2018. 10. 05. 17:35

A Trade magazin ismét versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig épp úgy, mint a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.

A 2018. évi versenyre a korábbi évekhez képest több, 31 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A június 30-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt Dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, az AC Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, Dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár és a Trend Inspiráció vezetője, a Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

A magas színvonalú pályamunkák 2018. szeptember 25-28. között bemutatásra kerültek az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol négy nap alatt közel 700 résztvevőnek volt lehetősége megtekinteni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemoszlopokon. Az eredményhirdetésre 2018. szeptember 27-én, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.

A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont átvehette a Store of the Year Hungary 2018 díjat is.

Az idei pályázóink ismét közönségszavazáson vettek részt, melyre több mint 5000 szavazat érkezett. A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.

 

SuperStore 2018 nyertesei:

Pályázati kategóriák Pályázó neve Természetben megtalálható
Benzinkúti Shop MOL Nyrt. Velence, M7. autópálya MOL Shop
Bevásárlóközpont Tesco Globál Áruházak Zrt. Szegedi Tesco Extra áruház
Diszkont Lidl Magyarország Kereskdelmi Bt. Budapest, Váci úti 346. számú Lidl üzlet
Drogéria Rossmann Magyarország Kft. Budapest, Flórián téri Rossmann üzlet
Hipermarket SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Tatabánya, Győri úti Interspar üzlet
Kisbolt Morgen Magyarország Kft. Győr, Kálvária út
Pop-up Store Pek-Snack Kft. Fesztivál konténer
Shop-in-Shop Szega Camembert Kft. Budaörsi Tesco korzó
Szakbolt-Food Prémium Kert Kft. Szeged, Algyő út 72.
Szakbolt-non-FMCG REGIO Kft. Csömör, Határ úti REGIO áruház
Szakbold-non-Food Benu Magyarország Zrt. Rózsakerti BENU patika
Szupermarket CBA-Grand Gourmet Kft. Budapest, Bécsi út
Franchise bolt Patika Management Kft. ALMA patika
Store of the Year Hungary Pek-Snack Kft. Fesztivál konténer
Közönségdíj Tesco Globál Áruházak Zrt. Hódmezővásárhelyi áruház

 

További információ:

www.trademagazin.hu/rendezvenyek és info@trademagazin.hu

 

Kapcsolódó cikkeink