Újabb bevásárlónap debütált januárban
Minden január harmadik szombatját – ami idén január 18-ára esik – a jövőben mint a „Használd fel ajándékkártyádat nap” tarthatjuk számon az Egyesült Államokban. Az új kereskedelmi eseményhez olyan kiskereskedők és éttermek csatlakoztak, mint a Kohl’s, Macy’s, Saks Fifth Avenue, Simon, Chipotle, rue 21, Panera Bread, AMC Theatres és különleges ajánlatokkal és emlékeztetőkkel igyekeznek a vásárlók figyelmét felhívni ajándékkártyáik levásárlására.
Úgy tűnik, az emlékeztetőre szükség is van, hiszen évente mintegy 1 milliárd dollár „ragad benn” ajándékkártyákon.//
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >