Újabb bevásárlónap debütált januárban
Minden január harmadik szombatját – ami idén január 18-ára esik – a jövőben mint a „Használd fel ajándékkártyádat nap” tarthatjuk számon az Egyesült Államokban. Az új kereskedelmi eseményhez olyan kiskereskedők és éttermek csatlakoztak, mint a Kohl’s, Macy’s, Saks Fifth Avenue, Simon, Chipotle, rue 21, Panera Bread, AMC Theatres és különleges ajánlatokkal és emlékeztetőkkel igyekeznek a vásárlók figyelmét felhívni ajándékkártyáik levásárlására.
Úgy tűnik, az emlékeztetőre szükség is van, hiszen évente mintegy 1 milliárd dollár „ragad benn” ajándékkártyákon.//
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >