Újabb bevásárlónap debütált januárban
Minden január harmadik szombatját – ami idén január 18-ára esik – a jövőben mint a „Használd fel ajándékkártyádat nap” tarthatjuk számon az Egyesült Államokban. Az új kereskedelmi eseményhez olyan kiskereskedők és éttermek csatlakoztak, mint a Kohl’s, Macy’s, Saks Fifth Avenue, Simon, Chipotle, rue 21, Panera Bread, AMC Theatres és különleges ajánlatokkal és emlékeztetőkkel igyekeznek a vásárlók figyelmét felhívni ajándékkártyáik levásárlására.
Úgy tűnik, az emlékeztetőre szükség is van, hiszen évente mintegy 1 milliárd dollár „ragad benn” ajándékkártyákon.//
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >