Újabb beszállítókat keres a Lidl
Folytatja két évvel ezelőtt elindított programját a Lidl, és továbbra is várja a kiváló minőségű termékeket előállító magyar termelőket – közölte a társaság szerdán az MTI-vel.
Az áruházlánc április 28. és május 12. között négy városban, Miskolcon, Szegeden, Székesfehérváron és Győrben tart rendezvényeket, ahol az érdeklődők információkat kaphatnak a beszállítói csatlakozás feltételeiről.
Az elmúlt két évben 154 új magyar taggal bővült a Lidl beszállítói hálózata, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya 60 százalék fölé emelkedett – közölte az áruházlánc hozzátéve, hogy a további potenciális beszállítók felkutatására most rendezvénysorozatot indítanak.
A 2013-ban indított „Lidl a magyar beszállítókért” programmal az áruházlánc azt a célt tűzte ki, hogy növelje kínálatában a magyar termékek arányát, és támogassa a magyar termelőket a bel- és külföldi megjelenését.
Míg 2013-ban mintegy 170 magyar beszállító 810 féle terméke volt elérhető, addig mostanra már 321 beszállító 2519 terméke – idézi a közlemény Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.
A vállalkozások a belföldi megjelenés mellett bekapcsolódhatnak az áruházlánc nemzetközi hálózatába. Két évvel ezelőtt 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 117 magyar beszállító 289 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói.
A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Mára már több mint 160 áruházat nyitott és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >