Újabb árcsökkentés az ALDI-nál: a legkeresettebb fagyasztott gyümölcsök lesznek olcsóbbak
Az ALDI Magyarország újabb árcsökkentést jelentett be, ezúttal mirelit termékek árát mérsékli. A diszkontlánc öt fagyasztott gyümölcsfajta esetében ért el a korábbinál alacsonyabb beszerzési árat, így a vásárlók jelentősen, akár 25%-kal olcsóbban juthatnak hozzá az egészséges gyümölcsökhöz.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/11/Kepernyofoto-2023-11-03-19.50.54.png)
Az ALDI 2023-ban már a nyolcadik tartós árcsökkentési intézkedését hozza meg.
Az ALDI Magyarország az ország legdinamikusabban növekvő áruházláncaként* elkötelezett az árcsökkentés és a fogyasztói előnyök biztosítása iránt. A vállalat számos intézkedést hoz annak érdekében, hogy a magyar fogyasztók azonnal részesüljenek a beszerzési piacon elért kedvezményekből, és minél több terméket vásárolhassanak meg a korábbinál olcsóbban. A fagyasztott gyümölcsök piacán a jó termésnek is köszönhetően a legtöbb, általa forgalmazott terméknél a korábbinál kedvezőbb beszerzési árat ért el a cég. A méztermékek tartós árcsökkentése után az ALDI a gyümölcsöknél is továbbadja a kedvezményt, és november 2-ától érvényesíti a mérséklést a fogyasztói árakban is.
Az árcsökkentéssel érintett termékek a kedvezmény mértékével és az aktuális fogyasztói árral:
SWEET VALLEY Gyümölcsmix: eper / erdei gyümölcs / nyári gyümölcs 750 gr – 20%, 1199 Ft/csomag,
SWEET VALLEY Áfonya 500 gr – 8%, 1199 Ft/csomag,
SWEET VALLEY Málna 500 gr – 25%, 1499 Ft/csomag.
„Az ALDI 2023-ban már a nyolcadik tartós árcsökkentési intézkedését hozza meg. A vásárlók a vitaminbevitelt biztosító, továbbá az ünnepi sütéshez-főzéshez is szükséges fagyasztott gyümölcsökhöz azonnal kedvezőbb áron juthatnak hozzá. Tartósan alacsony árainkkal hozzájárulunk a vásárlók spórolási törekvéseihez, a magas minőségből ugyanakkor továbbra sem engedünk”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az ALDI továbbra is jelentős intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy a vásárlók minden esetben még alacsonyabb árakkal találkozzanak az üzletláncnál, ezért hetente 100-130 árucikk esetében hirdet akciót, míg a karácsonyi szezonra is készülve az üzletek középső soraiban található non-food termékeket akár 50%-os kedvezménnyel kínálja.
FMCG-TOPLISTA_2022_Poszter_HU_final
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >