Újabb állomásához érkezett a közép-európai régiókat bemutató konferenciasorozat
Idén harmadik alkalommal szervezte meg a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) a Külpiaci lehetőségek a Közép-európai régióban című konferenciasorozatát. Az MNKH, a megyei iparkamarák és az Enterprise Europe Network (EEN) együttműködésével megvalósult eseménysorozat budapesti, kecskeméti és szegedi helyszínén a résztvevők megismerkedhettek a román, szlovák, szerb és horvát üzleti környezettel. Az előadásokat követően személyes tanácsadáson és B2B találkozókon is részt vehettek az érdeklődő vállalkozások.
A személyre szabott üzleti tanácsadással egybekötött konferenciasorozat három helyszínén – Budapest, Kecskemét, Szeged – az MNKH határon túli regionális irodáinak vezetői és magyarországi tanácsadói bemutatták Románia, Szlovákia, Szerbia és Horvátország gazdasági és jogi hátterét, valamint az adott piac sajátosságai mellett a régiókban rejlő üzleti lehetőségeket is. Az előadások végén a vállalkozók közvetlen megbeszélések keretein belül személyre szabott tanácsadást is kérhettek a külpiaci szakértőktől.
Mindhárom helyszín kiemelt vállalkozói központnak számít, így nem is kérdéses, hogy nagy érdeklődés övezte a magyar cégek külpiacra lépését ösztönző előadássorozatot.
„Az exportálni kívánó vállalkozások gyakran a szomszédos országok irányába teszik meg első lépéseiket. Ez a tény, valamint, hogy az eddig megrendezett eseményeket is kiemelt érdeklődés övezte, támasztja alá a roadshow létjogosultságát. A gyakorlati ismereteket átadó előadásokkal, cégre szabott tanácsadással és célzott üzletember találkozókkal átszőtt üzleti fórumok célja a közép-európai régió nemzetközi versenyképességének fokozása, fejlődésének elősegítése” – mondta Skapinyecz Péter, az MNKH Közép-Európai Kereskedelem-fejlesztési Hálózat Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >