Újabb akvizíciós célpontokat keres a Rewe
A német szupermarketlánc, a Rewe újabb akvizíciós jelölteket keres élelmiszer-kereskedelmi és turisztikai tevékenységének kiegészítéseképp. A cég úgy döntött, hogy pánik és a beruházások leállítása helyett minden együttműködési és felvásárlási lehetőséget megvizsgálnak.
A felvásárlási láz lecsengett, sőt, egyes európai országokban visszájára fordult – a fogyasztók munkájukat féltik, illetve csökkent a rendelkezésükre álló pénzmennyiség. Bár a forgalom a Rewe esetében is nőtt, azzal együtt nőttek a biztonságra, munkavállalókra és logisztikára fordított költségek is.
A Rewe turizmussal foglalkozó pillére, a DER Touristik több százmillió eurós veszteséget elszenvedve a tönk szélére került, mégis állami segítség nélkül kíván talpon maradni.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >