Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja a német lekvár- és mézgyártó Göbber Csoportot.
Az egyelőre a versenyhatóság jóváhagyására váró ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra. A tranzakció várhatóan a harmadik negyedévben zárul le – adta hírül a Just Food.
Az 1888-ban alapított Göbber Csoport a Göbber GmbH-ból, a Deutsche Honig Importból (DHI), az Eystruper Landból és a Friedrich Göbberből áll. A DHI világszerte vásárol és kever mézet kiskereskedőknek, pékségeknek és az élelmiszeriparnak, míg a többi márka lekvár- és méztermékeket gyárt diszkont- és szaküzletek számára.
A Göbber évente mintegy 200 millió eurós bevételt termel, márkái között megtalálható a Glück és a 100Frucht. A vállalat az eystrupi telephelyen körülbelül 350 embert foglalkoztat; 78 000 négyzetméteren, 10 gyártósoron, 1300 recept alapján évente mintegy 80 ezer tonna árut állít elő.
Sandro Lemmrich, a Schwarz Produktion pénzügyi igazgatója kiemelte, hogy a vállalat a Göbber felvásárlásával értékes know-how-hoz és képes lesz hosszú távon biztosítani az üzletek ellátását kiváló minőségű lekvárral és mézzel. A cég megerősítette, hogy számít a Göbber jelenlegi menedzsmentjére és dolgozóira a Schwarz Csoport működésében.
Michael Mayntz, a Göbber anyavállalatának, a Mayntznak a tulajdonosa hangsúlyozta: családi vállalkozásként nagy figyelmet fordítottak arra, hogy olyan partnert válasszanak, akivel közös értékeket képviselnek, hiszen csak így folytatódhat a Göbber sikertörténete – immár új felállásban.
Kapcsolódó cikkeink
Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >