Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja a német lekvár- és mézgyártó Göbber Csoportot.
Az egyelőre a versenyhatóság jóváhagyására váró ügylet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra. A tranzakció várhatóan a harmadik negyedévben zárul le – adta hírül a Just Food.
Az 1888-ban alapított Göbber Csoport a Göbber GmbH-ból, a Deutsche Honig Importból (DHI), az Eystruper Landból és a Friedrich Göbberből áll. A DHI világszerte vásárol és kever mézet kiskereskedőknek, pékségeknek és az élelmiszeriparnak, míg a többi márka lekvár- és méztermékeket gyárt diszkont- és szaküzletek számára.
A Göbber évente mintegy 200 millió eurós bevételt termel, márkái között megtalálható a Glück és a 100Frucht. A vállalat az eystrupi telephelyen körülbelül 350 embert foglalkoztat; 78 000 négyzetméteren, 10 gyártósoron, 1300 recept alapján évente mintegy 80 ezer tonna árut állít elő.
Sandro Lemmrich, a Schwarz Produktion pénzügyi igazgatója kiemelte, hogy a vállalat a Göbber felvásárlásával értékes know-how-hoz és képes lesz hosszú távon biztosítani az üzletek ellátását kiváló minőségű lekvárral és mézzel. A cég megerősítette, hogy számít a Göbber jelenlegi menedzsmentjére és dolgozóira a Schwarz Csoport működésében.
Michael Mayntz, a Göbber anyavállalatának, a Mayntznak a tulajdonosa hangsúlyozta: családi vállalkozásként nagy figyelmet fordítottak arra, hogy olyan partnert válasszanak, akivel közös értékeket képviselnek, hiszen csak így folytatódhat a Göbber sikertörténete – immár új felállásban.
Kapcsolódó cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >