Több százezer új dolgozó az amerikai bevásárlócégnél
Az élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó Instacart a tervek szerint újabb 250 ezer munkavállalót vesz fel alig egy hónappal azután, hogy háromszázezer új dolgozót kezdett alkalmazni. A vállalat szerint a szolgáltatás iránti kereslet hihetetlenül megugrott, de azt is közölték, hogy további lépéseket tesznek a dolgozók védelmének érdekében – írja az origo.
Az Instacart a munkavállalók védelme érdekében a telefonos alkalmazásukon belül feltöltött egy kérdőívet, amit bármikor kitölthetnek az alkalmazottak.
Ebben főleg az egészségügyi állapotukra vonatkozó kérdésekre kell válaszolniuk, ha pedig egy dolgozó nem érzi jól magát, az Instacart segít, hogy megfelelő egészségügyi ellátásban részesüljön.
Természetesen mindenkinek biztosítani fogják a különböző egészségügyi védőfelszereléseket és saját kézfertőtlenítőt. Azonban ezek beszerzését a cég április második felére ígérte, és sok alkalmazott arról számolt be, hogy egyelőre még nem kaptak ezekből a létfontosságú termékekből.
A dolgozók egy honlap segítségével igényelhették a maszkokat, az oldal azonban szerintük olyan rosszul volt megcsinálva, hogy alig lehetett rajta kiigazodni és ráadásul folyamatosan le is fagyott, így sokan meg sem tudták rendelni a védőfelszereléseket, többszöri próbálkozás ellenére sem. Az Instacart szerint azért volt szükség egy ilyen felület létrehozására, hogy csak azok igényelhessenek felszerelést, akiknek tényleg szüksége van rá. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Whiskey: Vámok helyett jöhet a bojkott
Az amerikai whiskey-gyártók ismét a nemzetközi kereskedelmi konfliktusok középpontjába kerültek.…
Tovább olvasom >EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >