Több százezer új dolgozó az amerikai bevásárlócégnél
Az élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó Instacart a tervek szerint újabb 250 ezer munkavállalót vesz fel alig egy hónappal azután, hogy háromszázezer új dolgozót kezdett alkalmazni. A vállalat szerint a szolgáltatás iránti kereslet hihetetlenül megugrott, de azt is közölték, hogy további lépéseket tesznek a dolgozók védelmének érdekében – írja az origo.
Az Instacart a munkavállalók védelme érdekében a telefonos alkalmazásukon belül feltöltött egy kérdőívet, amit bármikor kitölthetnek az alkalmazottak.
Ebben főleg az egészségügyi állapotukra vonatkozó kérdésekre kell válaszolniuk, ha pedig egy dolgozó nem érzi jól magát, az Instacart segít, hogy megfelelő egészségügyi ellátásban részesüljön.
Természetesen mindenkinek biztosítani fogják a különböző egészségügyi védőfelszereléseket és saját kézfertőtlenítőt. Azonban ezek beszerzését a cég április második felére ígérte, és sok alkalmazott arról számolt be, hogy egyelőre még nem kaptak ezekből a létfontosságú termékekből.
A dolgozók egy honlap segítségével igényelhették a maszkokat, az oldal azonban szerintük olyan rosszul volt megcsinálva, hogy alig lehetett rajta kiigazodni és ráadásul folyamatosan le is fagyott, így sokan meg sem tudták rendelni a védőfelszereléseket, többszöri próbálkozás ellenére sem. Az Instacart szerint azért volt szükség egy ilyen felület létrehozására, hogy csak azok igényelhessenek felszerelést, akiknek tényleg szüksége van rá. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >