Újabb 20 termékkategóriára biztosít extra kedvezményt a PENNY!
A PENNY még többet ad, mint 10 százalék! Ráadásul olyan kategóriákra is kiterjesztette a kedvezmények körét a vállalat, amelyek nem tartoznak a kötelezően előírt akciós termékcsoportok közé. Így július 13-tól a kötelező 20 árucsoportot kiegészítve további 20 termékkategóriára terjeszti ki akcióit a Penny. A négy héten át tartó, hetente frissülő akció során többek között tisztítószerekkel, háztartási papírárukkal, fagylalttal és nassolnivalókkal egészül ki az akciós termékek választéka.
A PENNY megint sokkal többet ad, mint az előírt 10 százalék! A vállalat olyan kategóriákra is kiterjeszti az akár 30 százalékos akcióját üzleteiben, amelyek nem tartoznak a kötelezően előírt termékcsoportok közé. A vásárlók így összesen már 40 árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek mellett most például a tisztítószerek, a háztartási papíráruk, a konzervek, fagylaltok, sós és édes snackek és a nassolnivalók is éppúgy beletartoznak.
Ráadásul a PENNY hűségprogramjába regisztrálókra további, havi 150 kedvezményes ajánlat vár a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében. Ezen felül a törzsvásárlói program számos további előnyt kínál, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat is biztosít. Mindezeken felül az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a születésnapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
„A PENNY számára továbbra is kiemelt fontosságú, hogy kiváló ár-érték arányú, mégis pénztárcabarát termékeket kínáljon vásárlói számára. A 20 – többnyire alapvető élelmiszereket lefedő – termékkörben előírt 10 százalékos kötelező árcsökkentésen felül eddig is nagyobb kedvezménnyel kínáltuk az árukat. Mostantól pedig négy héten keresztül újabb 20 kategóriával bővítjük a kedvezményt kínáló árucikkinek körét, ezek esetében legalább 30 százalék kedvezményt biztosítunk, és továbbra is havonta ezer terméket kínálunk jelentős árleszállítással, ezzel is segítve a hazai családokat”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Black Friday: A GVH figyelmeztet a tudatos vásárlás fontosságára az akciós szezon előtt
Bár a hivatalos Black Friday csak november 29-én lesz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >