Újabb 150 millió eurót szán a fogyasztói árak csökkentésére a Mercadona
A spanyol Mercadona kiskereskedelmi vállalat 150 millió eurót tervez befektetni egy sor termék árának csökkentésébe azzal a szándékkal, hogy segítsen a fogyasztóknak az élelmiszereken spórolni.
A legújabb kezdeményezés keretében a kiskereskedő 2024-ben több mint 1000 terméket kínál majd kedvezményes áron, ami révén a vásárlók évente akár 150 eurót is megtakaríthatnak az élelmiszervásárláson.
A Mercadona elmondta, hogy az árak csökkentésére a termékek minőségének megőrzése mellett törekszik.
José Manuel Burguera, a vállalat beszerzési osztályának árstratégiai igazgatója hozzátette, hogy ezek a csökkentések nem lennének lehetségesek „a 104 000 dolgozó és 3000 beszállító által a termelékenység, a jövedelmezőség és a menedzsment terén tett erőfeszítések nélkül, mert csak így lehet a teljes lánc képes az árak csökkentésére a minőség megtartása mellett”.
Az árcsökkentések legújabb körében a kiskereskedő további kedvezményeket kínál a szűz és extra szűz olívaolajokra. Idén január óta a Mercadona szupermarketeiben átlagosan 14%-kal csökkentette az olívaolaj árát.
Az árcsökkentés a hal, a kenyér és a tészta termékekre is kiterjed.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >