Újabb 150 ezer háztartás rendelhet online a Tesco-tól
Október 1-jétől Debrecen, Nyíregyháza, Hajdúszoboszló és Hajdúböszörmény lakói is kényelmesen, bárhol és bármikor intézhetik bevásárlásaikat a Tesco honlapján, vagy épp az okostelefonjukon keresztül. A Tesco célja, hogy az új technikai fejlesztéseivel – applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan & Shop és Click & Collect szolgáltatás, online rendelés és házhozszállítás – is hozzájáruljon a jobb vásárlói élményhez.
5 év alatt több mint 20 millió teljesített rendelés, 150 millió termék, 500 ezer címre történő kiszállítás, és csaknem 10 millió megtett kilométer. A Tesco 2013-ban, Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási szolgáltatását. A Tesco Online Bevásárlás 2018. október 1-jétől Debrecenbe, Nyíregyházára, Hajdúböszörménybe és Hajdúszoboszlóra is megérkezik.
Októbertől 5 autó gondoskodik az itt élő 370.000 lakos kiszolgálásáról. A vásárlók 3 hétre előre leadhatják rendelésüket 2 órás idősávok kiválasztásával, reggel 8 és este 10 óra közötti kiszállítással. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém és Székesfehérvár régióival együtt így összesen már 107 településen lesz elérhető a szolgáltatás.
A felhasználók a bevasarlas.tesco.hu oldalon vagy a Tesco Bevásárlás, Androidon és iOS-en is elérhető applikációban, több mint 20 000 féle, az áruházival megegyező árakon kapható termékből tudják összeállítani a rendelésüket, amelyet a Tesco a vásárló által foglalható kétórás idősávban kézbesít.
A kiválasztott termékeket a debreceni Tesco hipermarketben fogják a bevásárló asszisztensek gondosan, saját kezűleg összekészíteni, majd az autók onnan kiszállítani. A bevásárló asszisztensek úgy válogatnak, mintha saját maguknak vásárolnának, így a személyes jelenlétünk nélkül is garantált a legjobb minőségű termékek kiválasztása. Amennyiben valamilyen termék az adott pillanatban épp nem érhető el az áruházban, az asszisztensek helyettesítő termékeket választanak, amelyek árban és minőségben is a lehető legközelebb állnak az eredetileg rendeltekhez – ahogy mi magunk is tennénk a bevásárlásunk során.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >