Újabb 150 ezer háztartás rendelhet online a Tesco-tól
Október 1-jétől Debrecen, Nyíregyháza, Hajdúszoboszló és Hajdúböszörmény lakói is kényelmesen, bárhol és bármikor intézhetik bevásárlásaikat a Tesco honlapján, vagy épp az okostelefonjukon keresztül. A Tesco célja, hogy az új technikai fejlesztéseivel – applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan & Shop és Click & Collect szolgáltatás, online rendelés és házhozszállítás – is hozzájáruljon a jobb vásárlói élményhez.
5 év alatt több mint 20 millió teljesített rendelés, 150 millió termék, 500 ezer címre történő kiszállítás, és csaknem 10 millió megtett kilométer. A Tesco 2013-ban, Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási szolgáltatását. A Tesco Online Bevásárlás 2018. október 1-jétől Debrecenbe, Nyíregyházára, Hajdúböszörménybe és Hajdúszoboszlóra is megérkezik.
Októbertől 5 autó gondoskodik az itt élő 370.000 lakos kiszolgálásáról. A vásárlók 3 hétre előre leadhatják rendelésüket 2 órás idősávok kiválasztásával, reggel 8 és este 10 óra közötti kiszállítással. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém és Székesfehérvár régióival együtt így összesen már 107 településen lesz elérhető a szolgáltatás.
A felhasználók a bevasarlas.tesco.hu oldalon vagy a Tesco Bevásárlás, Androidon és iOS-en is elérhető applikációban, több mint 20 000 féle, az áruházival megegyező árakon kapható termékből tudják összeállítani a rendelésüket, amelyet a Tesco a vásárló által foglalható kétórás idősávban kézbesít.
A kiválasztott termékeket a debreceni Tesco hipermarketben fogják a bevásárló asszisztensek gondosan, saját kezűleg összekészíteni, majd az autók onnan kiszállítani. A bevásárló asszisztensek úgy válogatnak, mintha saját maguknak vásárolnának, így a személyes jelenlétünk nélkül is garantált a legjobb minőségű termékek kiválasztása. Amennyiben valamilyen termék az adott pillanatban épp nem érhető el az áruházban, az asszisztensek helyettesítő termékeket választanak, amelyek árban és minőségben is a lehető legközelebb állnak az eredetileg rendeltekhez – ahogy mi magunk is tennénk a bevásárlásunk során.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >